Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سری گلکسی S24 سامسونگ؛ هوشمندترین گوشی‌هایی که دنیا به خود می‌بیند!

سری گلکسی S24 سامسونگ؛ هوشمندترین گوشی‌هایی که دنیا به خود می‌بیند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در اوایل ماه میلادی جاری، گوگل ضمن رونمایی از دو گوشی پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو، از قابلیت‌های جدید و متنوع هوش مصنوعی به کار گرفته شده در گوشی‌های سری پیکسل 8 نیز رونمایی کرد. اکنون نیز شایعات متعددی مبنی بر پیشی گرفتن سامسونگ از گوگل در طراحی هوش مصنوعی ارتقاءیافته برای گوشی‌های سری گلکسی S24 به گوش می‌رسد.

سری گلکسی S24 سامسونگ؛ هوشمندترین گوشی‌هایی که دنیا به خود می‌بیند!

بر اساس این شایعه که تاکنون به صورت رسمی تایید نشده است، گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا سامسونگ به عنوان “هوشمندترین گوشی‌های دارای قابلیت هوش مصنوعی در تاریخ” در نظر گرفته خواهند شد! با توجه به این شایعه، پیشی گرفتن سامسونگ در ساخت سری گلکسی S24 از غول بزرگ دنیای فناوری یعنی گوگل (در ساخت گوشی‌های سری پیکسل 8) حتمی است.

گوشی گوگل پیکسل 8

همچنین، شایعاتی مبنی بر بهره‌مندی سری گلکسی S24 از قابلیت‌های هوش مصنوعی مانند چت‌بات‌های “گوگل بارد (Bard) و چت جی پی تی (ChatGPT)” به گوش می‌رسد. این دسته از قابلیت‌های هوش مصنوعی توانایی “تولید محتوا و داستان بر اساس چند کلمه کلیدی (مورد نظر کاربر)” را در بر دارند.

سری گلکسی S24 سامسونگ؛ هوشمندترین گوشی‌هایی که دنیا به خود می‌بیند!

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که سامسونگ قابلیت‌های هوش مصنوعی مضاعفی را برای سری گلکسی S24 در نظر گرفته است. پیش‌تر در هنگام رونمایی از تراشه اگزینوس 2400 سامسونگ، از یک قابلیت جدید هوش مصنوعی به نام “تبدیل متن به تصویر” ارائه شده توسط این تراشه، صحبت شده بود. این تراشه (در برخی از بازارهای خاص) در گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ تعبیه خواهد شد. علاوه بر این، سامسونگ در تلاش است تا با استفاده از هوش مصنوعی به قابلیت “تبدیل گفتار به متن” نیز بهبود ببخشد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی های پوکو X6‌ و X6 پرو رسماً معرفی شدند

قابلیت تبدیل گفتار به متن در گوشی‌های سامسونگ

بر اساس ادعای منبع این گزارش، دستیار مجازی توسعه یافته سامسونگ با نام “بیکسبی/Bixby ” مکالمات خود با کاربران را به صورت واقع‌گرایانه (مشابه با انسان‌ها) و هوشمندانه‌تر رو به جلو می‌برد. در کمال تعجب، به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد دستیار مجازی بیکسبی را به عنوان بخشی از برنامه‌های خود برای گوشی‌های گلکسی S24 حفظ کند. انتظار می‌رود که با ادغام فناوری هوش مصنوعی جدید، این دستیار مجازی نیز ارتقاء یافته و عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد.

دستیار بیکسبی در گوشی‌های سامسونگ

در حال حاضر، شایعاتی مبنی بر رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ در ماه ژانویه سال 2024 میلادی به گوش می‌رسد، اما تاکنون سامسونگ در رابطه با بازه زمانی رونمایی یا عرضه جدیدترین گوشی‌های گلکسی S صحبتی به میان نیاورده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>