Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

در میان فایل های کالکشن متال گیر سالید، نام بازی های دیگر این سری رؤیت شد!

در میان فایل های کالکشن متال گیر سالید، نام بازی های دیگر این سری رؤیت شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

نام بازی‌های متال گیر سالید ۴ (Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots)، متال گیر سالید ۵ (Metal Gear Solid V: The Phantom Pain) و عنوان پیس واکر (Peace Walker) در میان فایل‌های نسخه اول کالکشن متال گیر سالید (Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1) مشاهده شد که نوید عرضه‌ی این بازی‌ها در قالب نسخه دوم این کالکشن را می‌دهد.

کمپانی ژاپنی کونامی (Konami) سرانجام نسخه اول کالکشن‌ مورد انتظار سری متال گیر سالید را به شکل جهانی عرضه کرد تا بسیاری از علاقه‌مندان به این سری مخفی‌کاری بتوانند فرصت تجربه‌ی ۳ قسمت اول سری و آشنایی با داستان شخصیت سالید اسنیک (Solid Snake) و رفقا را داشته باشند. با این وجود، همان‌طور که بلافاصله پس از انتشار اخبار مرتبط با نسخه اول کالکشن متال گیر سالید، گمانه‌زنی‌ها پیرامون عرضه‌ی نسخه دوم این کالکشن نیز شروع شده بود، به نظر کونامی قصد دارد سایر بازی‌های سری که از نسخه اول جا مانده‌اند را در جلد دوم قرار دهد.

در میان فایل های کالکشن متال گیر سالید، نام بازی های دیگر سری رویت شد

دلیل اصلی این نتیجه‌گیری جدید اما به گزارش کاربر Timo653 در سایت ردیت (Reddit) برمی‌گردد. این کاربر موفق به پیدا کردن رشته‌هایی در کدنویسی فایل اجراکننده‌ی بازی متال گیر سالید ۲ در نسخه اول کالکشن شد که مستقیماً نام عناوین دیگر سری مانند متال گیر سالید ۴ و ۵ را ذکر می‌کردند. اشاره‌های مختلفی به شرایط و مقررات استفاده از خدمات و سرویس‌ها و موارد مشابه دیگر در فایل های Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 قابل رؤیت است و در این میان بر عنوان پیس واکر (Metal Gear Solid: Peace Walker) حتی بیش‌تر از قسمت چهار و پنجم متال گیر سالید تاکید شده است.

همچنین مطالعه کنید
انتشار بازی Forspoken تا مهر ماه سال آینده به تعویق افتاد
کالکشن متال گیر سالید
نام قسمت چهارم (MGS4)، قسمت پنجم (MGS5) و عنوان متال گیر سالید: پیس واکر (MGSPW) در میان فایل‌های نسخه اول کالکشن قابل مشاهده است.

نام قسمت‌های موجود در نسخه اول کالکشن متال گیر سالید (۳ نسخه‌ی اول متال گیر سالید، نسخه‌ی MSX2 متال گیر و متال گیر ۲، نسخه‌ی NES متال گیر و عنوان Snake’s Revenge) نیز در لابه‌لای این کدها دیده می‌شود. موردی که اعتبار شایعه‌ی عرضه کردن نسخه دوم مجموعه‌بازی‌های Metal Gear Solid را بیش از پیش افزایش داده است. با این حال، شرکت کونامی هنوز در مورد نسخه دوم این مجموعه حرفی نزده و باید هم‌چنان منتظر تایید رسمی این کمپانی ژاپنی بود تا ببینیم آیا قسمت‌های دیگر سری که در نسخه اول حضور نداشتند، در نسخه دوم فرصت انتشار پیدا می‌کنند یا کونامی برنامه‌های دیگری در سر دارد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>