Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی آنر X9b با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی آنر X9b با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته وب‌سایت آنر در کشور عربستان سعودی، بدون انتشار هیچگونه اطلاعیه رسمی، از جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده این برند رونمایی کرد. گوشی آنر X9b به عنوان جانشین آنر X9a که در دی ماه سال گذشته عرضه شد، به بازار معرفی شده و به‌روزرسانی‌ها و ارتقاء‌های فراوانی را برای علاقه‌مندان به گوشی‌های آنر به همراه آورده است. برای آشنایی با این میان‌رده جدید با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات سخت‌افزاری آنر X9b

آنر X9b از یک “صفحه نمایش خمیده آمولد 6.78 اینچی با وضوح 2652 در 1200 پیکسلی و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی” بهره می‌برد. ضمناً، این گوشی به “چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام، رم 12 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی” مجهز شده است.

در قاب پشتی جدیدترین گوشی میان‌رده آنر یک “دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه یک لنز فوق‌عریض (اولترا واید) 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی” به چشم می‌خورد. علاوه بر این، این دستگاه از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی (تعبیه شده در حفره پانچ مرکزی) نیز بهره می‌برد.

بخش نرم‌افزاری این گوشی میان‌رده توسط سیستم‌عامل MagicOS 7.2 مبتنی بر اندروید 13، پوشش داده می‌شود. شایان ذکر است که این گوشی به یک باتری 5800 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ حداکثر 35 واتی مجهز می‌باشد.

همچنین مطالعه کنید
ایسوس راگ فون 6D با و 6D آلتیمیت با تراشه قدرتمند دایمنسیتی +9000 مدیاتک رونمایی شدند

گوشی آنر ایکس 9 ب با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

گزینه‌های رنگی آنر X9b

با استناد به اطلاعات منتشرشده، این گوشی هوشمند در 3 گزینه رنگی “مشکی (Midnight Black)، سبز زمردی (Emerald Green) و نارنجی روشن (Sunrise Orange) به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی آنر ایکس 9 ب با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

متاسفانه، در حال حاضر جزئیات بیشتری در رابطه با قیمت و بازارهای هدف برای عرضه این گوشی میان‌رده، در دست نمی‌باشد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>