Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

طراحی قاب پشتی گوشی آنر X9b مشخص شد

طراحی قاب پشتی گوشی آنر X9b مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی آنر X9a در اواسط دی ماه سال گذشته به بازار معرفی شد و به نظر می‌رسد که آنر قصد دارد تا از جانشین آن، یعنی آنر X9b به زودی رونمایی کند. به تازگی نیز این محصول در وب‌سایت آنر در کشور مالزی رؤیت شد و طراحی قاب پشتی خود را برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشت.

تیزر تبلیغاتی گوشی آنر X9a منتشر شد

در نگاه اول، تفاوت محسوسی در طراحی قاب پشتی گوشی آنر X9b با گوشی آنر X9a به چشم نمی‌خورد. با این حال، واضح‌ترین تغییرات صورت گرفته شده در طراحی قاب پشتی این گوشی “افزایش ابعاد حلقه اطراف جزیره دوربین دایره‌ای شکل” و “افزایش سطح برآمدگی دوربین‌های تعبیه شده در آن” است. همچنین، انتظار می‌رود که حداقل یک مدل از اسن محصول با قاب پشتی از جنس “چرم گیاهی” به بازار عرضه شود.

تیزر تبلیغاتی گوشی آنر ایکس 9 آ منتشر شد

علاوه بر این، آنر با انتشار یک تیزر تبلیغاتی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) ما را با بخشی از طراحی قاب جلویی گوشی آنر X9b آشنا کرد. با استناد به تیزر تبلیغاتی، به نظر می‌رسد که این گوشی، صفحه‌نمایش خمیده خود را حفظ خواهد کرد و یک حفره پانچ مرکزی برای دوربین سلفی را نیز در خود جای خواهد داد.

همچنین مطالعه کنید
احتمال عرضه قریب‌الوقوع جهانی آنر مجیک4 پرو

تیزر تبلیغاتی گوشی آنر ایکس 9 آ منتشر شد

در حال حاضر، گوشی آنر X9a در برخی از کشورها با نام آنر مجیک 5 لایت (Honor Magic5 Lite) به فروش می‌رسد. با این حال، تاکنون اطلاعات بیشتری در رابطه با قصد آنر برای ری‌برندینگ و تغییر نام گوشی آنر X9b در هنگام عرضه جهانی، منتشر نشده است. با توجه به رونمایی از این گوشی در “آینده‌ای نه چندان دور” به نظر می‌رسد که به زودی به پاسخ تمامی سوالات خود خواهیم رسید. برای اطلاع از به‌روزترین اخبار دنیای تکنولوژی، با اِروتِک همراه بمانید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>