Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

جزئیات جدیدترین گوشی های سری S گلکسی سامسونگ افشا شد

مشخصات کلیدی گوشی های سری گلکسی S24 سامسونگ به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به تازگی یک افشاگر مطرح با نام یوگش برار از مجموعه‌ای از مشخصات کلیدی گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ پرده‌برداری کرده است. در این افشاگری، مشخصات تراشه‌ها، نمایشگر، باتری و دوربین‌های گوشی‌های سری گلسی اس 24 سامسونگ فاش شده است.

جزئیات جدیدترین گوشی های سری S گلکسی سامسونگ افشا شد

در اولین افشاگری مشخص شد که گوشی‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس سامسونگ با 2 تراشه متمایز به بازار‌های جهانی عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود که در برخی از کشور‌ها، این دو گوشی با تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام و در برخی دیگر با تراشه اگزینوس 2400 سامسونگ به بازار عرضه شود. این در حالی است که همه چیز برای پرچمدار این سری یعنی گلکسی S24 اولترا متفاوت است و این گوشی تنها با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام به بازار‌های جهانی پا می‌گذارد. در بخش بعدی به شرح کوتاهی از مشخصات کلیدی افشاء شده خواهیم پرداخت.

مشخصات کلیدی سری گوشی‌های گلکسی S24 سامسونگ

اگر‌چه، گوشی گلکسی S24 به عنوان نسخه استاندارد (وانیلی) سری S24 گوشی‌های سامسونگ به شمار می‌رود، اما فراموش نکنید که نسخه پایه این سری، از قابلیت‌های بی‌نظیری بهره می‌برد و همچنان چند قدمی از برخی از رقبای خود جلو‌تر است! این گوشی به یک صفحه‌نمایش با رزولوشن Full HD و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 25W متکی است.

جزئیات جدیدترین گوشی های سری S گلکسی سامسونگ افشا شد

در تنظیمات دوربین گوشی سامسونگ گلکسی S24، یک دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسل و دو سنسور تکمیل‌کننده 12 و 10 مگاپیکسلی به چشم می‌خورند. با این حال، از دیدگاه برخی از علاقه‌مندان به دنیای فناوری، ممکن است که این تنظیمات دوربین برای یک گوشی پرچم‌دار در سال 2024 میلادی، تا حدودی تکراری و پیش پا افتاده به نظر برسد.

همچنین مطالعه کنید
انتشار جزییات، تصاویر و قیمت گوشی های سری آنر 100 پیش از رونمایی رسمی

در نقطه مقابل، گلکسی S24 پلاس سامسونگ، صفحه‌نمایشی با رزولوشن QHD و باتری 4900 میلی‌آمپر با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع‌تر (در حدود 45W) را در بر خواهد داشت. شایان ذکر است که نسخه پلاس نیز از تنظیمات دوربین مشابه با گوشی گلکسی S24 بهره خواهد برد.

جزئیات جدیدترین گوشی های سری S گلکسی سامسونگ افشا شد

در نهایت باید گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ را پرچمدار این سری دانست. این گوشی از “یک صفحه‌نمایش مسطح با رزولوشن +QHD، یک قاب تیتانیومی مقاوم برای حفظ دوام بیشتر و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 45 واتی” بهره می‌برد. تنظیمات دوربین گوشی گلکسی S24 اولترا را می‌توان به عنوان بخش هیجان‌انگیز مشخصات کلیدی افشاء شده دانست. این گوشی در دوربین اصلی خود از “سنسور HP2X ایزوسل 200 مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال، دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار”، یک سنسور 10 مگاپیکسلی دیگر و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

جزئیات جدیدترین گوشی های سری S گلکسی سامسونگ افشا شد

در سوابق افشاگری‌های یوگش برار، ارائه جزئیات دقیقی از گوشی‌های “پیکسل 7، پیکسل 7 پرو، ردمی A1، وان پلاس 11” به چشم می‌خورد. با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ، علاقه‌مندان به دنیای فناوری مشتاقانه انتظار به حقیقت پیوستن/نپیوستن این اطلاعات افشاشده را خواهند کشید.

منبع: Gizchina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>