Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس سامسونگ با طراحی مسطح به بازار می‌آیند

گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس سامسونگ با طراحی مسطح به بازار می‌آیند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از رونمایی رسمی از گوشی‌های تاشو سامسونگ، حالا نوبت به افشاء جزئیات گوشی‌های گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس رسیده است. شایعات اخیر از تغییرات ظاهری اعمال شده در طراحی جدید‌ترین پرچمداران هوشمند سامسونگ حکایت دارند.

با استناد به اظهارات یکی از افشاگران معتبر محصولات سامسونگ، اکانت آیس یونیورس (Ice Universe)، احتمالاً سامسونگ قصد دارد با مسطح‌سازی قاب کناری گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس، طراحی این دو گوشی را از لحاظ ظاهری به دو گوشی تاشو “گلکسی زد فلیپ 5″و “گلکسی زد فولد 5” نزدیک کند. در حال حاضر، گلکسی S23 و گلکسی +S23 دارای قاب پشتی مسطح اما قاب میانی کمی برآمده هستند و ظاهراً قرار است این ویژگی‌های ظاهری برای سری گلکسی S24 نیز تغییر یابد.

این احتمال وجود دارد که این تصمیم با توجه به حرکت روند طراحی گوشی‌های هوشمند به سمت طراحی مسطح و لبه‌های تیز در سال‌های اخیر و تحت تأثیر عوامل خارجی، اتخاذ شده باشد. علاوه بر این، ممکن است که سامسونگ فکر کند که این تغییرات، بدون در‌نظر‌گیری ترند‌های روز دنیا، به طراحی ظاهری سری گلکسی اس 24 بهبود بیشتری می‌بخشد. در هر صورت، در این گزارش به هیچ عنوان از گلکسی اس 24 اولترا نامی به میان نیامده است، بنابراین به نظر می‌رسد که مانند تمامی گوشی‌های سری گلکسی اس، گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ نیز مسیر متفاوتی را از گوشی‌های هم‌خانواده خود در پیش خواهد گرفت. به‌طور کلی، سامسونگ با اعمال اندکی تغییرات در طراحی مدل اولترا، سعی می‌کند تا این مدل را از سایر مدل‌های هم‌خانواده متمایز سازد.

منبع: Gsmarena

همچنین مطالعه کنید
افشای جزییات عجیب و قابل توجه گوشی مرموز iQOO!

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>