Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات گوشی گلکسی A05 سامسونگ فاش شد

مشخصات گوشی گلکسی A05 سامسونگ فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از عرضه گوشی‌های گلکسی A14 فایوجی و گلکسی A34، به نظر می‌رسد که سامسونگ همچنان قصد دارد تا به عرضه و به‌روز‌رسانی گوشی‌های سری گلکسی A خود ادامه دهد. در آخرین لیست افشاءشده مربوط به مشخصات گلکسی A05، به نظر می‌آید که این گوشی غیرفایو‌جی ارزان قیمت مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید، در مقایسه با نسل قبلی خود (گلکسی A04)، به صورت قابل توجهی در قسمت سخت‌افزاری خود ارتقاء یافته است.

با استناد به تصویر پیوست شده در لیست کنسول گوگل پلی (Google Play)، به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی A05 از طراحی یکپارچه گلکسی که از گوشی پرچم‌دار سری سامسونگ گلکسی اس 23  الهام گرفته شده است، بهره می‌برد. پنل پشتی مسطح این گوشی، تنظیمات دوربین دو‌گانه، مشابه با الگو‌های نوار ظریفی که در گلکسی A14 رؤیت شد را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، دکمه‌های رایج (دکمه تغییرات صدا و روشن/خاموش کردن صفحه) در سمت راست گوشی گلکسی A05 به چشم می‌خورند.

ارزن اما قدرتمند: مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A05 فاش شد

در قسمت جلویی گوشی گلکسی A05، انتظار می‌رود که با یک صفحه نمایش ناچ (دارای بریدگی) مواجه شویم. اگرچه، سامسونگ، تا‌کنون مشخصات بیشتری را از ویژگی‌های صفحه‌نمایش منتشر نکرده است؛ اما احتمالاً صفحه نمایش گوشی گلکسی A05 همان پنل ال سی دی 6.5 اینچی به کار گرفته شده در مدل پیشین، خواهد بود. علاوه بر این، انتظار می‌رود که صفحه‌نمایش آن از رزولوشن +HD با تراکم پیکسلی 300 پیکسل بر اینچ (PPI) بهره ببرد. متأسفانه، هیچ اطلاعاتی در خصوص ارتقاء یا عدم ارتقاء دوربین سلفی 5 مگا‌پیکسلی، در دسترس قرار داده نشده است.

مشخصات داخلی گوشی گلکسی A05

گوشی سامسونگ گلکسی A05 از چیپست هلیو G85 کمپانی مدیاتک بهره می‌برد که این چیپست به‌طور قابل توجهی، نسبت به چیپست هلیو P35 استفاده‌شده در گوشی گلکسی A04، عملکرد سریع‌تری را از خود به نمایش می‌گذارد. با این چیپست ارتقا یافته، می‌توان عملکرد دو برابری در بازی و استفاده عمومی، نسبت به گوشی نسل پیشین این سری را از گوشی گلکسی A05 انتظار داشت. علاوه بر این، این گوشی نسبت به گوشی A04، به یک رم 4 گیگا‌بایتی کمی بزرگ‌تر که به عملکرد کلی این گوشی بهبود خواهد بخشید، مجهز می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
معرفی دو محصول جدید شیائومی تا پنج روز دیگر: ساعت Redmi Watch 2 و گوشی Redmi Note 11

ارزن اما قدرتمند: مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A05 فاش شد

انتظار می‌رود که گوشی سامسونگ گلکسی A05 همراه با یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی که قدرت کافی برای استفاده طولانی‌مدت را فراهم می‌کند، به دست کاربران برسد. این گوشی با رابط کاربری One UI 5.1 مبتنی بر اندروید 13 عملکرد خود را به نمایش می‌گذارد و قادر است تا تجربه‌ای روان و کاربر‌پسند را تضمین نماید. همچنین، سامسونگ، به مدت 4 سال متعهد به ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری است و انتظار می‌رود که این گوشی به رابط کاربری One UI 7 که مبتنی بر اندروید 15 خواهد بود، مجهز شود. این مسئله به آن معناست که کاربران گوشی گلکسی A05 می‌توانند تا چهار سال از به‌روزرسانی سیستم‌افزار امنیتی گوشی، بهره‌مند شوند.

در خصوص تاریخ عرضه و قیمت، اگر‌چه، تا‌کنون تاریخ دقیق عرضه این گوشی اعلام نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود که گوشی گلکسی A05 سامسونگ در ماه جاری روانه بازار شود. همچنین، در خصوص جزئیات قیمت، در حال حاضر، اطلاعاتی در دست نمی‌باشد؛ اما امیدواریم که پردازنده بهبود یافته، در مقایسه با قیمت 107 دلاری گوشی نسل پیشین که در مرداد ماه سال گذشته عرضه شد، افزایش قیمت چشمگیری را به همراه نداشته باشد!

ارزن اما قدرتمند: مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A05 فاش شد

از نظر سایر مشخصات و ویژگی‌هایی که گوشی گلکسی A05 را به خریدی مقرون به صرفه تبدیل می‌کند، می‌توان به ویژگی‌هایی مانند: “تنظیمات دوربین بهبود‌یافته، قابلیت ارتقاء سخت‌افزاری و حافظه ذخیره‌سازی، قابلیت شارژ سریع، پشتیبانی از NFC و صفحه‌نمایشگر با‌کیفیت” اشاره داشت.

به نظر شما، سامسونگ چه مشخصات و ویژگی‌های دیگری را باید به گوشی گلکسی A05 اضافه کند، تا این گوشی را به یک خرید مقرون به صرفه برای کاربران تبدیل کند؟ نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Nextpit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>