Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی A05 سامسونگ در گیک بنچ رویت شد

گلکسی A05 سامسونگ در گیک بنچ رویت شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با استناد به شواهد متعدد، تاکنون گلکسی A05 سامسونگ و نسخه‌های دو سیم‌کارته آن با شماره مدل‌های مختلفی مانند SM-A055F و SM-A055M در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند. در حال حاضر نیز نسخه F چندین آزمایش را در نرم‌افزار گیک‌بنچ 6، پشت سر گذاشته است.

بر اساس این فهرست، گلکسی A05 از چیپست هلیو G85 مدیاتک (MT6769V/CZ) بهره می‌برد ارتقاء مناسبی نسبت به گلکسی A04 مجهز به هلیو P35 است. در حالی که هر دوی این تراشه‌ها، تراشه‌هایی 12 نانومتری هستند؛ اما تفاوت‌های قابل توجهی میان آن‌ها وجود دارد. تراشه G85 دارای 2 هسته Cortex-A75 (2 گیگاهرتزی) و 6 هسته A55 (1.8 گیگاهرتزی) است، در حالی که تراشه P35 دارای 8 هسته Cortex-A53 می‌باشد.

سامسونگ گلکسی A05 به همراه چیپست Helio G85 مدیا‌تک در گیک‌بنچ 6 رویت شد

این ارتقاء در پیکربندی، ضمن افزایش عملکرد تک رشته‌ای، به تست‌های چند رشته‌ای نیز بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 نیز قادر است تا عملکرد خود را با سرعت 2 برابری نسبت به پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 ارائه دهد.

در مقایسه با گلکسی A04 که در دو نسخه رم 3 و 4 گیگا‌بایتی به بازار عرضه شد؛ با استناد به گواهی‌های مربوط به گوشی گلکسی A05، به نظر می‌رسد که این گوشی تنها در یک نسخه دارای رم 4 گیگابایتی عرضه خواهد شد. این ظرفیت حافظه، می‌تواند ظرفیت قابل قبولی در میان گوشی‌های هم‌رده گلکسی A05 در نظر گرفته شود. لازم به ذکر است که این گوشی برای اجرای کامل اندروید (که برای این گوشی، نسخه 13 اندروید در نظر گرفته می‌شود) نیازی به اتکا به نسخه Go ندارد.

همچنین مطالعه کنید
افشای مشخصات گوشی پرچمدار iQOO 10 Pro با رویت در فهرست TENAA

سامسونگ گلکسی A05 به همراه چیپست Helio G85 مدیا‌تک در گیک‌بنچ 6 رویت شد

در حالی که هنوز هیچ اعلامیه رسمی در خصوص عرضه گلکسی A05 منتشر نشده است، با توجه به جدول زمانی عرضه گلکسی A04 و A04s در اواخر ماه اوت، به‌نظر می‌رسد که احتمالاً به‌زودی قرار است از این محصول به صورت رسمی رونمایی شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>