Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

طرح مفهومی آنر وی پرس (Honor V Purse)

طرح مفهومی آنر وی پرس (Honor V Purse)؛ یک گوشی تاشو که می‌توان آن را مانند یک کیف دستی حمل کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طرح مفهومی آنر وی پرس (Honor V Purse)، یکی از جدیدترین و عجیب‌ترین طرح‌هایی است که ما تاکنون دیده‌ایم. این کیف یا در اصل گوشی تاشو حتی دارای تسمه‌ها و زنجیرهای شیک و قابل تعویض است. البته باید گفت در حال حاضر این فقط یک طرح مفهومی است، با این حال این پروژه دارای برخی از عناصر دنیای واقعی است و ممکن است هر لحظه آنر شروع به تولید آن کند!

طرح مفهومی آنر وی پرس (Honor V Purse)

اجازه ندهید زیبایی این کیف شما را فریب دهد، چراکه در واقع آنر وی پرس یک دستگاه بسیار پیشرفته است. این گوشی تاشو رو به بیرون باز می‌شود و در حالت بسته فقط 9 میلی‌متر ضخامت دارد، یعنی نازک‌تر از Magic V2 و حتی برخی از گوشی‌های عادی!

طرح مفهومی آنر وی پرس (Honor V Purse)

آنر این طرح را “بیانیه مد فی دیجیتال” نامیده است. در این پروژه طرح‌های فیزیکی (بندها) با سبک‌های نمایشگر همیشه روشن و پر جنب و جوش و تعاملی ترکیب شده‌اند. این شرکت از استعدادهای برتر برای طراحی این سبک‌های AOD بهره برده است از جمله مدیر طراحی لباس مردانه باربری برام ون دیپن، هنرمند معاصر یونوئن اسپارزا، رئیس آکادمی هنر چین بین‌المللی یوان یومین و هنرمند بین‌رشته‌ای شیائو هوی وانگ.

هدف این طرح این است که با تسمه‌های قابل تعویض و انواع طرح‌های AOD (که در هر دو طرف قابل مشاهده هستند، زیرا این یک تاشوی رو به بیرون است)، کیف Honor V را با هر لباسی که می‌پوشید مطابقت دهید.

همچنین مطالعه کنید
گوشی ویوو V29e با طراحی دو رنگ Artistic Design معرفی شد

این گوشی از مواد با منبع پایدار از جمله چرم گیاهی برای بند ساخته شده است و می‌خواهد صنعت مد را به سمت پذیرش فناوری‌های جدید به منظور “تشویق مصرف‌کنندگان به خرید کمتر و استفاده طولانی‌تر” سوق دهد.

طرح مفهومی آنر وی پرس (Honor V Purse)

البته تا این لحظه، این کیف دستی تنها یک طرح مفهومی است، بنابراین مشحص نیست که چه زمانی می توان آن را خریداری کرد. اما آنر در حال برنامه‌ریزی برای باز کردن پلتفرم برای طراحی‌های AOD است که به توسعه‌دهندگان و طراحان در سراسر جهان اجازه می‌دهد ظاهری سفارشی ایجاد کنند. این پلتفرم به AOD اجازه می‌دهد تا هنگام ردیابی لمس‌ها و دسترسی به حسگر نور محیط و شتاب‌سنج، به کاربر و محیط واکنش نشان دهد. ما نمی دانیم آینده V Purse چه خواهد شد، اما به نظر نمی‌رسد آنر آن را در حد یک طرح مفهومی در نظر داشته باشد!

طرح مفهومی آنر وی پرس (Honor V Purse)

آنر جزئیات زیادی در مورد سخت افزار این پروژه ارائه نکرده است، زیرا هنوز برنامه‌ای برای تولید انبوه برای آن در نظر گرفته نشده است. اما اشاره کرده است که لولای اختصاصی برای آن تولید کرده که می‌تواند 400000 چرخه تا شدن را تحمل کند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>