Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ویوو از گوشی iQOO Z7 پرو با چیپست دایمنسیتی 7200 رونمایی کرد

ویوو از گوشی iQOO Z7 پرو با چیپست دایمنسیتی 7200 رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ویوو از جدید‌ترین گوشی طراحی شده در سری Z7 خود، یعنی گوشی iQOO Z7 پرو، در کشور هند رونمایی کرد. این گوشی در مقایسه با iQOO Z7 ویوو که در اسفند ماه سال گذشته (ماه مارس) معرفی شد، در مشخصات سخت‌افزار‌های اصلی خود چندین ارتقاء را دریافت کرده است. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید ویوو با اِروتِک همراه باشید.

گوشی iQOO Z7 پرو از یک صفحه نمایش آمولد 6.78 اینچی (کمی بزرگ‌تر از گوشی ویوو iQOO Z7) خمیده با وضوح +FHD و نرخ به‌روز‌رسانی 120 هرتزی بهره می‌برد. علاوه بر این، این دستگاه برخی از ویژگی‌ها از جمله “اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در زیر صفحه‌نمایشگر و دوربین سلفی 16 مگا‌پیکسلی قرار گرفته شده در یک حفره پانچ دایره‌ای” را از برادر غیر پرو خود دریافت کرده است.

ویوو از گوشی iQOO Z7 پرو با چیپست دایمنسیتی 7200 رونمایی کرد

گوشی ویوو iQOO Z7 پرو به چیپست دایمنسیتی 7200 کمپانی مدیاتک، یک رم 8 گیگا‌بایتی و فضای ذخیره‌سازی 128 یا 256 گیگابایتی مجهز شده است. در قاب پشتی گوشی، دوربین اصلی 64 مگا‌پیکسلی همراه با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) و یک سنسور عمق 2 مگا‌پیکسلی مشاهده می‌شوند.

لازم به ذکر است که گوشی iQOO Z7 پرو، از یک باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی که از قابلیت شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند، بهره می‌برد. با استناد به ادعا‌های مطرح شده توسط iQOO، این گوشی می‌تواند تا شارژ 1 تا 50% را تنها در 22 دقیقه برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. در بخش نرم‌افزاری، iQOO Z7 پرو ویوو رابط کاربری Funtouch OS 13 مبتنی بر اندروید 13 را اجرا می‌کند و iQOO به ارائه 2 سال به‌روز‌رسانی منظم اندروید و پشتیبانی 3 ساله از وصله امنیتی متعهد شده است. علاوه بر این، این گوشی هوشمند از استاندارد IP52 بهره می‌برد و در برابر آب، گرد و غبار مقاوم است.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات اصلی گوشی جان سخت اوکیتل WP30 پرو به بیرون درز کرد

ویوو از گوشی iQOO Z7 پرو با چیپست دایمنسیتی 7200 رونمایی کرد

این محصول در دو رنگ “آبی آسمانی (Blue Lagoon) و ذغالی مات (Graphite Matte)” در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. قیمت این گوشی برای پیکر‌بندی 8/128 گیگا‌بایت حدود 290 دلار است و پیکر‌بندی 8/256 گیگا‌بایتی، قیمتی برابر با 302 دلار دارد. گوشی Z7 پرو از ظهر روز 14 شهریور (5 سپتامبر) از طریق وب‌سایت iQOO کشور هند و آمازون در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>