Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر جدید هواوی میت 60، طراحی دو رنگ آن را تایید کرد

تصاویر جدید هواوی میت 60، طراحی دو رنگ آن را تایید کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هواوی میت 60 در حال تولید است و پیش از این، یک تصویر فاش شده را دیده بودیم که نشان از طراحی دو رنگ پنل پشتی این گوشی داشت. امروز نیز تصاویری جدید از کارخانه‌ای که به‌نظر می‌رسد یک کارخانه مونتاژ است منتشر شده که گزینه‌های رنگی بیشتر، طراحی جدید و جزیره دوربین دایره‌ای شکل این گوشی را تایید می‌کند.

در یکی از این تصاویر، هواوی میت 60 به رنگ بنفش دیده می‌شود. در این تصویر، قسمت بالایی شیشه‌ای قاب پشتی مات شده است، در حالیکه بخش پایینی آن شفاف است و بسته به زاویه‌ای که نور به سطح می‌تابد، به‌نظر می‌رسد که دو رنگ تقریباً همسان وجود دارد.

در یکی دیگر از تصاویر، گزینه سفید عاجی دارای قسمت پایینی کاملا خاکستری است، در حالی که به نظر می‌رسد گزینه سیاه فاقد این عنصر طراحی است. البته ما نمی توانیم با اطمینان این مورد را تایید یا رد کنیم زیرا تصاویر از دور گرفته شده‌اند و زاویه آنها نیز کمکی نمی‌کند.

تصاویر جدید هواوی میت 60، طراحی دو رنگ آن را تایید کرد

تصویر گوشی قرارگرفته در دست نیز به‌طرز عجیبی تمیز و بدون هیچ انعکاسی به‌نظر می‌رسد. البته ما معتقدیم که این تصویر یک تصویر رندر تولیدشده با مشخصات افشاشده از هواوی میت 60 با دوربین‌هایی در جزیره‌ای دایره‌ای با نوشته Xmage در وسط آن است. لازم به ذکر است بسته به اینکه گوشی یک نسخه اولیه، حرفه ای یا طراحی پورشه باشد، احتمالاً ترکیب دوربین‌ها تغییر می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
گوشی های پوکو X6‌ و X6 پرو رسماً معرفی شدند

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>