Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آواتار‌ها برای واکنش به وضعیت واتساپ اضافه خواهند شد

آواتار‌ها برای واکنش به وضعیت واتساپ اضافه خواهند شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

واتساپ به‌طور مرتب اپلیکیشن خود را به منظور بهبود تجربه کاربران به‌روز‌رسانی می‌کند. در حالی که ممکن است که تمامی تصمیمات توسعه‌دهندگان با ترجیحات کاربران مطابقت نداشته باشد، اما، واتساپ با توجه به پایگاه کاربری عظیم و کاربران زیاد خود، همواره در تلاش است تا اپلیکیشن خود را مطابق با آنچه که پیام‌رسان‌های رقیب به آن می‌پردازند، به‌روز نگه دارد.

سال گذشته، واتساپ قابلیتی را ارائه کرد که در آن کاربران گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ارائه می‌توانستند تا برای پاسخ دادن به وضعیت (Status) قرار گرفته شده در واتساپ، از شکلک‌ها (ایموجی‌ها) بهره بگیرند. اکنون، این اپلیکیشن پیام‌رسان متعلق به متا در تلاش است تا در به‌روز‌رسانی جدید خود به این قابلیت کمی بهبود بخشد و تجربه کاربری بهتری را برای کاربران خود رقم بزند. در این قابلیت جدید، واتساپ به کاربران خود اجازه می‌دهد تا علاوه بر ارسال ایموجی‌ها، آواتارهای خود را نیز به عنوان یک واکنش جدید به “وضعیت” واتساپ ارسال نمایند.

با استناد به گزارش WABetaInfo، از این پس کاربران می‌توانند تا درست مانند قابلیت ارسال ایموجی، در نشان دادن واکنش به وضعیت واتساپ، از یکی از 8 آواتار موجود در مجموعه آواتار‌های خود استفاده نمایند. به نظر می‌رسد که هم‌اکنون، این قابلیت در نسخه 2.23.18.9 واتساپ بتا برای کاربران گوشی‌های اندروید فعال شده است. با این حال، برخلاف به‌روزرسانی‌های پیشین نسخه بتای واتساپ، به نظر نمی‌رسد که در حال حاضر، این ویژگی خاص به‌صورت گسترده برای تمامی آزمایش‌کنندگان نسخه بتا واتساپ در دسترس باشد.

پس از انتشار این قابلیت برای تمامی کاربران واتساپ، با استناد به اسکرین‌شات ارائه شده، به نظر می‌رسد که کاربران قادرند تا با انتخاب گزینه‌ای که در کنار مجموعه “واکنش‌های ایموجی” فعلی قرار دارد، به قابلیت واکنش نشان دادن از طریق آواتار‌ها دسترسی پیدا کنند. در این اسکرین‌شات ارائه شده مجموعه‌ای از واکنش‌های رایج مانند “لایک کردن، خندیدن، گریه کردن، عصبانی بودن، موافق بودن و علاقه‌مند بودن” به چشم می‌خورند. اگرچه، از مجموعه 8 عددی آواتار‌ها، تنها 6 گزینه آن قابل مشاهده است؛ این احتمال وجود دارد که دست‌یابی به 2 آواتار باقی‌مانده از طریق اسکرول کردن (برای نمایش آواتار‌های بیشتر) یا گزینه‌های سفارشی‌سازی در به‌روز‌رسانی‌های بعدی این اپلیکیشن؛ فراهم باشد.

همچنین مطالعه کنید
با ظاهر جدید و به‌روزشده واتساپ آشنا شوید!

آواتار‌ها برای واکنش به وضعیت واتساپ اضافه خواهند شد

در واقع، افزودن آواتار‌ها به عنوان قابلیتی در مقایسه با واکنش‌های اولیه با استفاده از ایموجی‌ها، قادر است تا تجربه‌ای روان‌تر و شخصی‌سازی شده‌تری را برای واکنش نشان دادن کاربران و ایجاد تعامل با سایر کاربران، فراهم سازد. با توجه به مزایای با‌لقوه این ویژگی، این احتمال وجود دارد که این قابلیت پیش از عرضه در نسخه پایدار واتساپ، در آینده‌ای نه چندان دور در اختیار آزمایش‌کنندگان نسخه بتا واتساپ قرار داده شود.

اگرچه، همان‌طور که کمی پیش‌تر نیز مطرح شد، این ویژگی جدید واکنش‌های آواتاری در واتساپ برای تمامی کاربران نسخه بتای 2.23.18.9 واتساپ فراهم نمی‌باشد؛ اما شما می‌توانید تا با مراجعه به اپلیکیشن گوگل پلی (Google Play) شانس خود را امتحان کنید! از آن‌جایی که این قابلیت جدید، یک قابلیت بصری است؛ به نظر می‌رسد که این قابلیت در نظر اغلب کاربران از جذاب بیشتری برخوردار باشد و آن‌ها را مجذوب خود کند.

از جمله قابلیت‌هایی که به تازگی در به‌روز‌رسانی‌های جدید واتساپ ارائه شده‌اند می‌توان به مواجه شدن با یک انیمیشن جدید در هنگام جا‌به‌جایی میان پیام‌های ویدیویی و صوتی اشاره کرد. علاوه بر این، بالاخره، این پیام‌رسان به کاربران خود اجازه می‌دهد تا از این پس، عکس‌ها و ویدیوهای HD خود را با وضوح بالا با مخاطبین خود به اشتراک بگذارند. این قابلیت گزینه‌های خوبی را برای ارسال تصاویر یا فیلم‌های فشرده (با کیفیت پایین) به کاربران ارائه می‌دهد.

منبع: AndroidPolice

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>