Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی نوبیا رد مجیک 9 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 در گیک بنچ رؤیت شد

گوشی نوبیا رد مجیک 9 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 در گیک بنچ رویت شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بنا به جدول زمانی عرضه شده، کوالکام قصد دارد از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 خود در اوایل ماه آبان (اواخر ماه اکتبر میلادی) رونمایی کند، اما این تراشه، پیش از عرضه در اختیار سازندگان گوشی قرار داده شده و مدتی است که تست‌های آن آغاز شده است. به‌تازگی نیز یک نمونه اولیه از گوشی مجهز به این چیپست در پایگاه بنچ‌مارک گیک‌بنچ تحت آزمایش قرار گرفت و توانست به امتیاز چند هسته‌ای چشمگیر 5977 که در مقایسه با چیپست نسل دوم فعلی کوالکام 20% بهبود یافته است، دست یابد. این گوشی با شماره مدل “NX769J” که گمان می‌رود همان نوبیا رد مجیک 9 برند ZTE باشد، از رم 12 گیگا‌بایتی بهره می‌برد و به نظر می‌رسد که همراه با سیستم‌عامل اندروید 14 از پیش نصب شده، به دست کاربران برسد.

گوشی نوبیا رد مجیک 9 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 در گیک بنچ رؤیت شد

نکته جالب توجه این است که با استناد به اطلاعات منتشرشده در پایگاه گیک‌بنچ، به نظر می‌رسد که هر دو گوشی نوبیا رد مجیک 9 و سامسونگ گلکسی اس 24 از مادربردی که از آن با عنوان “Pineapple” یاد می‌شود، بهره می‌برند. با این حال، توجه داشته باشید که به سبب بهره‌گیری از نسخه‌های مختلف پلت‌فرم بنچمارک در طی آزمایشات صورت گرفته، ممکن است که برخی نتایج بنچ‌مارک با یک‌دیگر متفاوت باشند.

پیش‌بینی می‌شود که کوالکام برای تراشه‌های پرچم‌دار خود از معماری تازه‌ای رونمایی کند. انتظار می‌رود که پیکربندی CPU چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 شامل یک هسته Cortex-X4، دو هسته Cortex-A520 و پنج هسته Cortex-A720 باشد. این در حالی است که در خصوص پردازنده گرافیکی که احتمالاً آدرنو (Adreno) 750 نامیده می‌شود، به نظر می‌رسد که عرضه این تراشه همراه با یک حافظه کش L3 با ظرفیت 10 مگابایتی صورت خواهد گرفت.

همچنین مطالعه کنید
تاریخ رونمایی و جزییات گوشی های تاشو سری ویوو ایکس فولد 3 فاش شد

گوشی نوبیا رد مجیک 9 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 در گیک بنچ رؤیت شد

شایان ذکر است که این مقدار از حافظه کش در مقایسه با کش موجود در پرچم‌دار فعلی، 20% ارتقا یافته است. انتظار می‌رود که جزئیات بیشتری در رابطه با این دست از پیشرفت‌های صورت گرفته شده در چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 در روز 2 آبان (24 اکتبر)، که کمی زود‌تر از تاریخ معمول مراسم Snapdragon Summit است، افشاء شوند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>