Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

میکس فولد 3 شیائومی احتمالاً با دوربین زیر نمایشگر عرضه خواهد شد

میکس فولد 3 شیائومی احتمالاً با دوربین زیر نمایشگر عرضه خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طبق جدیدترین اخبار انتظار می رود در اواخر تابستان امسال عضوی جدید با نام میکس فولد 3 (Mix Fold 3) به سری تاشو میکس فولد (Mix Fold) شیائومی بپیوندد. همچنین شایعه شده است که این دستگاه از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام بهره خواهد برد. علاوه بر این احتمال می‌رود تاشوی جدید شیائومی به یک دوربین پریسکوپ و بدنه ضد آب با استاندارد IP (که البته هنوز درجه آن مشخص نشده است) مجهز باشد. به تازگی نیز اکانت افشاگری مشهور و قابل اعتماد چینی دیجیتال چت استیشن، جدیدترین مجموعه از مشخصات منتشرشده میکس فولد 3 شیائومی را به اشتراک گذاشته است.

 میکس فولد 3 شیائومی همراه با دوربین زیر نمایشگر عرضه خواهد شد

یکی از هیجان‌ انگیزترین ویژگی‌ های منتشرشده توسط DSC، استفاده شیائومی از دوربین زیر نمایشگر (UD) برای صفحه نمایش اصلی این گوشی هوشمند جدید است. این فناوری جذاب در دو نسل پیشین از این سری گوشی هوشمند وجود نداشت.

 میکس فولد 3 شیائومی همراه با دوربین زیر نمایشگر عرضه خواهد شد

اطلاعات فاش شده امروز همچنین تایید کرد که لنز پریسکوپ این گوشی جدید شیائومی دارای قدرت زوم 5 برابری خواهد بود و همچنین از شارژ بی سیم 50 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این قلب تپنده این گوشی هوشمند تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 می‌باشد. از دیگر خبرهای جانبی منتشر شده این است که شیائومی در حال کار بر روی یک نسخه مفهومی از گوشی تاشوی خود با عنوان اکسپلورر (Explorer) است که ممکن است در کنار میکس فولد 3 معرفی شود. با این حال هنوز هیچ جزییات دیگری از این گوشی تاشو منتشر نشده است که بتوان در مورد آن اظهار نظر کرد. انتظار می‌رود شیائومی، گوشی هوشمند جدید خود را در ماه آگوست (مرداد ماه) برای کاربران معرفی و عرضه کند.

همچنین مطالعه کنید
گوشی جان سخت اوکیتل WP35 با دوربین 64 مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>