Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تبلت شیائومی پد 6 مکس و ساعت هوشمند اسمارت بند 8 پرو رونمایی شدند

تبلت شیائومی پد 6 مکس و ساعت هوشمند اسمارت بند 8 پرو رونمایی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از معرفی نسبتاً طولانی جدید‌ترین گوشی تاشو شیائومی (شیائومی میکس فولد 3)، لی جون، مدیر‌عامل شیائومی، به سراغ رونمایی از بزرگ‌ترین تبلت این کمپانی، یعنی تبلت شیائومی پد 6 مکس و جدید‌ترین و برترین ساعت هوشمند شیائومی، اسمارت بند 8 پرو رفت. در ابتدا به جزئیاتی در رابطه با تبلت پد 6 مکس شیائومی و پس از آن به ساعت اسمارت بند 8 پرو، خواهیم پرداخت. با اِروتِک همراه باشید.

شیائومی پد 6 مکس

شیائومی پد 6 مکس یکی از بزرگ‌ترین تبلت‌های مدرن موجود در بازار فعلی به شمار می‌رود. اگر‌چه، این ویژگی به شیائومی پد 6 مکس نسبت به تبلت پد 6 پرو 11 اینچی برتری می‌بخشد، اما جالب توجه است که این تبلت از ویژگی‌های مشترک بسیاری با شیائومی پد 6 پرو، برخوردار است.

تبلت شیائومی پد 6 مکس و ساعت هوشمند اسمارت بند 8 پرو رونمایی شدند

تبلت پد 6 مکس از صفحه نمایش 14 اینچی بهره می‌برد که به نسبت تبلت پد 6 پرو، قادر است تا برای کاربران 62% مساحت سطح بیشتری را به ارمغان آورد. این صفحه نمایش 10 بیتی با کیفیت، با وضوح 2880 در 1800 پیکسلی، روشنایی 600 نیتی و پشتیبانی از HDR10 و دالبی ویژن را با خود به همراه دارد. علاوه بر این، گوریلا گلس 5 تعبیه شده روی صفحه نمایشگر این تبلت، محافظتی همه‌جانبه از آن به عمل می‌آورد.

این تبلت از نرخ به‌روز‌رسانی 120 هرتزی بهره می‌برد و می‌توان از نمایشگر آن نیز برای کار کردن و گیمینیگ نیز استفاده کرد. به واسطه پشتیبانی هشت بلند‌گو تعبیه شده در این تبلت از دالبی اتموس، امکان پخش صدای ویدیو‌ها و بازی‌های نصب شده با بهترین کیفیت ممکن، روی این تبلت، فراهم می‌باشد.
تبلت شیائومی پد 6 مکس و ساعت هوشمند اسمارت بند 8 پرو رونمایی شدند
نمایشگر شیائومی پد 6 مکس، نه تنها یک تجربه عالی از بازی را ارائه می دهد، بلکه بستر مناسبی را برای مشاهده اسناد در برنامه‌های آفیس، نیز فراهم می‌سازد. علاوه بر این، کالیبراسیون بالای دقت رنگ این تبلت به قابلیت ویرایش عکس در آن سهولت هر‌چه بیشتر می‌بخشد. برای شیائومی پد 6 مکس، اهمیتی ندارد که از آن برای کار کردن یا سپری کردن اوقات فراغت بهره می‌برید، چرا که در تمامی شرایط، این تبلت با استفاده از رابط کاربری MIUI طراحی‌شده برای تبلت، به شما اجازه می‌دهد تا به آسانی، از 4 برنامه به صورت هم‌زمان بهره ببرید.
درست مانند شیائومی پد 6 پرو، در طراحی پد 6 مکس نیز از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده شده است. اگر‌چه، مدل پایه با پیکر‌بندی رم 8 گیگا‌بایتی و حافظه داخلی 256 گیگا‌بایتی به بازار می‌شود، اما امکان انتخاب پیکربندی با حداکثر ظرفیت رم 16 گیگا‌بایت و فضای‌ذخیره‌سازی 1 ترا‌بایتی نیز برای کاربران فراهم می‌باشد.
تبلت شیائومی پد 6 مکس و ساعت هوشمند اسمارت بند 8 پرو رونمایی شدند
این تبلت از یک باتری 10000 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و قادر است تا با این ظرفیت باتری، به مدت دو روز بهترین عملکرد خود را ارائه دهد. شیائومی پد 6 مکس از قابلیت شارژر سریع 67 واتی بهره می‌برد، این بدان معناست که باتری این تبلت تنها با 30 دقیقه شارژ کردن تا 50% و با 68 دقیقه به 100% ظرفیت خود دست می‌یابد. ضمناً به واسطه بهره‌گیری از قابلیت “شارژ معکوس 33 واتی” کاربران می‌توانند از این تبلت به عنوان پاوربانک در راستای شارژ کردن وسایل الکترونیکی کوچک‌تر خود، نیز استفاده کنند. در صورت استفاده غیر‌مداوم از این دستگاه، شیائومی پد 6 مکس قادر است تا با رفتن به حالت خواب زمستانی (Hibernation) بیش از 40 روز، شارژ باتری خود را حفظ نماید!
این تبلت از یک دوربین سلفی 20 مگا‌پیکسلی که دقیقا در مرکز بالای صفحه‌نمایشگر قرار دارد؛ بهره می‌برد. در صورت استفاده از دوربین سلفی، LED تعبیه شده در کنار آن، کاربر را از روشن بودن و استفاده از دوربین، مطلع می‌سازد. علاوه بر این، شیائومی پد 6 مکس به یک دوربین 50 مگا‌پیکسلی مجهز می‌باشد. همچنین آرایه 4 میکروفونی موجود در این دستگاه، در شرایطی که کاربر به تنهایی تماس ویدیویی را برقرار سازد، قادر است تا با تمرکز روی کاربر (به صورت مخروط 60 درجه‌ای) صدای وی را منتقل کند. این در حالی است که در سناریوهای چت گروهی، یعنی زمانی که بیش از یک نفر رو به روی دوربین قرار داشته باشد، صدای کاربران به صورت 360 درجه و از تمامی جهات، دریافت خواهد شد.
تبلت شیائومی پد 6 مکس و ساعت هوشمند اسمارت بند 8 پرو رونمایی شدند
برای استفاده بهینه از این تبلت، توصیه می‌شود که از تبلت به همراه یک کیس پایه‌دار مانند کیبورد رسمی ارائه شده، بهره گرفته شود. به گفته شیائومی، کلید‌های کیبورد تبلت پد 6 مکس در اندازه کامل و صفحه نمایش تبلت نیز به حد کفایت، در ابعاد بزرگ طراحی شده‌اند. شایان ذکر است که صفحه کلید قابلیت جدا شدن را نیز به همراه دارد و کاربران قادرند به راحتی و از فاصله بیشتر، محتوای خود را در تبلت قرار گرفته شده روی پایه، تایپ نمایند.
تبلت شیائومی پد 6 مکس و ساعت هوشمند اسمارت بند 8 پرو رونمایی شدند
علاوه بر این، یک قلم لمسی نیز برای تبلت پد 6 مکس طراحی شده است که کاربران می‌توانند تا در صورت تمایل، آن را به صورت جدا‌گانه تهیه نمایند. نوک این قلم بسیار با‌دوام است و در هنگام طراحی یا نوشتن، تنها تاخیری 5 میلی‌ثانیه‌ای دارد. ضمناً، از این قلم می‌توان به عنوان یک اشاره‌گر لیزری مجازی در هنگام ارائه دادن نیز، بهره گرفت.
تبلت شیائومی پد 6 مکس دارای بدنه‌ای فلزی و ضخامتی 6.53 میلی‌متری است و وزن آن تنها به 750 گرم می‌رسد. از امروز، این تبلت بازار‌های کشور چین و در رنگ‌های “مشکی و نقره‌ای (سیلور)” به عرضه رسیدند. با این حال، تا‌کنون، خبری در رابطه با عرضه بین‌المللی این محصول در بازار‌های جهانی به گوش نمی‌رسد.
قیمت مدل پایه با پیکر‌بندی 8/256 گیگا‌بایتی، در حدود 522 دلار اعلام شده است. قیمت پیکر‌بندی 12/256 گیگا‌بایتی، 550 دلار، پیکر‌بندی 12/512 گیگا‌بایتی 605 دلار می‌باشد و مدل 16 گیگا‌بایتی/1 ترا‌بایتی قیمتی برابر با 660 دلار دارد. این در حالی است که پیکر‌بندی پایه تبلت شیائومی پد 6 پرو، تنها با قیمت 370 دلار به بازار عرضه شد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند تا در صورت تمایل، قاب کیبورد را با قیمت 110 دلار و قلم لمسی را با قیمت 69 دلار تهیه نمایند.

شیائومی اسمارت بند 8 پرو

شیائومی اسمارت بند 8 پرو با نمایشگری بزرگ‌تر از مدل پیشین خود عرضه می‌شود و ابعاد آن از اندازه 1.64 اینچی ساعت قبلی، به 1.74 اینچ افزایش یافته است. این ساعت با رزولوشن 336 × 480 پیکسل و تراکم پیکسلی 336 ppi (در مقایسه با تراکم پیکسلی 326 ppi نسل پیشین) و همچنین روشنایی 600 نیتی (نسبت به روشنایی 500 نیتی نسل قبل) از وضوح و روشنایی بیشتری برخودار است. ضمناً، گوریلا گلس از صفحه نمایشگر این ساعت هوشمند، محافظتی ‌همه‌جانبه به عمل خواهد آورد.

همچنین مطالعه کنید
ایرباد بولت Z40 اولترا مجهز به نویز کنسلینگ 35 دسی‌بلی عرضه شد

تبلت شیائومی پد 6 مکس و ساعت هوشمند اسمارت بند 8 پرو رونمایی شدند

اسمارت بند 8 پرو با وزن 22.5 گرمی خود کمی گرم سنگین‌تر از مدل پیشین است، اما لازم به ذکر است که این ساعت با کاهش 1 میلی‌متری ضخامت (از 11 میلی‌متر به 9.9 میلی‌متر) باریک‌تر از نسل پیشین خود خواهد بود. مانند مدل‌های قبلی ساعت‌های هوشمند شیائومی، اسمارت بند 8 پرو نیز با استاندارد 5ATM در برابر آب و رطوبت، مقاوم است. این ساعت در دو رنگ بدنه “مشکی” و نقره‌ای (سیلور)” در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین، دوام باتری این ساعت باید کمی بیشتر از مدل پیشین است و به گفته شیائومی، این ساعت در مقایسه با ذخیره شارژ 12 روزه اسمارت بند 7 پرو، می‌تواند تا 14 روز شارژ را در خود ذخیره نگه دارد.
تبلت شیائومی پد 6 مکس و ساعت هوشمند اسمارت بند 8 پرو رونمایی شدند
شیائومی اسمارت بند 8 پرو گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده‌ای را به کاربران خود ارائه می‌دهد؛ که از جمله این گزینه‌ها می‌توان به 100 نوع صفحه ساعت و 10 بند مختلف اشاره کرد. جنس بند‌های این ساعت می‌تواند شامل: “4 گزینه سیلیکونی، 2 گزینه بافته شده، 3 گزینه چرمی و 1 گزینه مدرن برند میلانس” باشد. ضمناً، کاربران می‌توانند هر یک از این بند‌ها را برای شخصی‌سازی هرچه بیشتر اسمارت بند 8 پرو، به صورت جداگانه تهیه نمایند.

مانند نسل پیشین خود، شیائومی اسمارت بند 8 پرو به گیرنده GPS داخلی مجهز می‌باشد که این قابلیت، امکان ورزش کردن در فضای باز (بدون نیاز به همراه داشتن گوشی هوشمند) را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، سنسور‌های ارتقاء یافته محاسبه‌کننده ضربان قلب و اکسیژن خون (SpO2) با دقت بهتری، عملکرد خود را ارائه می‌دهند. ضمناً، قابلیت ارتباط حوزه نزدیک (NFC) نیز روی این ساعت تعبیه شده است، اگرچه ممکن است که این ویژگی، در عرضه بین‌المللی این ساعت هوشمند، گنجانده نشود.

تبلت شیائومی پد 6 مکس و ساعت هوشمند اسمارت بند 8 پرو رونمایی شدند

قیمت ساعت هوشمند شیائومی اسمارت بند 8 پرو با بند سیلیکونی 55 دلار می‌باشد؛ این در حالی است که در صورت انتخاب کردن بند چرمی برای ساعت، قیمت کلی ساعت به 62 دلار افزایش می‌یابد. در صورت تمایل کاربران می‌توانند تا یک بند سیلیکونی اضافه را با قیمتی کمتر از 6 دلار و بند‌های بافته‌شده یا چرمی را با قیمت 14 دلار تهیه نمایند. علاوه بر این، برای افرادی که به دنبال ظاهری لوکس‌تر برای ساعت خود هستند؛ بند مدرن میلانش با قیمتی کمتر از 27 دلار، در دسترس می‌باشد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>