Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصویر شماتیک سری شیائومی 14 منتشر شد

تصویر شماتیک سری شیائومی 14 منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هفته گذشته برای نخستین بار مشخصاتی از سری شیائومی 14 (Xiaomi 14) توسط اکانت افشاگری دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) فاش شد. این منبع اکنون اولین تصویر شماتیک از طراحی شیائومی 14 را نیز منتشر کرده است. اگر‌چه، نمی‌توان از شهرت و دقت DCS در افشا اطلاعات مربوط به محصولات شیائومی چشم‌پوشی کرد، اما لازم به ذکر است که این جزئیات می‌توانند با طرح نهایی این محصول متفاوت باشند.

شماتیک لو رفته از شیائومی 14

بررسی اولیه از این تصویر شماتیک حاکی از آن است که صفحه نمایش شیائومی 14 همانند مدل‌های پیشین خود، تخت (Flat Screen) و دارای حاشیه‌های باریک به همراه یک حفره پانچ برای دوربین سلفی در مرکز است. با حرکت به سمت قاب پشتی گوشی، جزیره دوربین مربعی مشابه سری 13 شیائومی اما با برآمدگی بیشتر برای سنسور‌های اصلی و تله‌فوتو مشاهده می‌شود. به نظر می‌آید که قرار است از دو حفره دیگر جهت قرار‌گیری سنسور فوق عریض (اولترا واید) و فلش LED بهره گرفته شود.

شماتیک لو رفته از شیائومی 14

بر اساس افشاگری‌های اخیر، سری شیائومی 14 از پردازنده معرفی‌نشده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام و باتری 4860 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند. همچنین این منابع مدعی‌اند که سری 14 از قابلیت شارژ سیمی سریع 90 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
ریلمی GT نئو 6 SE دارای نمایشگری با 6 هزار نیت روشنایی خواهد بود!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>