Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

چگونه تماس‌ شماره های ناشناس را در واتساپ بی صدا کنیم؟

چگونه تماس‌ شماره های ناشناس را در واتساپ بی صدا کنیم؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

آیا شما نیز تمایل دارید تماس هایی که از شماره های ناشناس در واتساپ دریافت می‌کنید را بی صدا کنید؟ برای حل این موضوع می‌توانید از یک گزینه در خود برنامه واتساپ برای بی صدا کردن چنین تماس‌هایی در گوشی آیفون یا اندرویدی خود استفاده کنید. واتساپ همچنین جزئیات این نوع از تماس‌ها را در بخش Calls ثبت می‌کند، بنابراین می‌توانید در زمانی که مشغول نیستید، آن‌ها را بررسی کنید. در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که چگونه تماس‌ های دریافتی از شماره های ناشناس را در برنامه واتساپ بی صدا کنید. با اِروتِک همراه باشید.

چگونه تماس‌ شماره‌های ناشناس را در واتساپ بیصدا کنیم؟

منظور از شماره ناشناس در واتساپ چیست؟

در پیام‌رسان واتساپ شماره ناشناس، شماره‌ هر فردی است که در دفترچه مخاطبین خود آن را ذخیره نکرده‌اید، پیامی ارسال نکرده‌اید و یا حتی با او تماس نگرفته‌اید، به این نوع شماره ناشناس می‌گویند. هنگامیکه ویژگی تماس های بی‌صدا این پیام رسان را فعال کردید، در واقع تماس‌های همه اینگونه افراد ناشناس را برای شما بی صدا می‌کند. البته در آینده نیز از طریق صفحه تماس‌ها (Calls) می‌توانید تماس‌گیرندگان را مشاهده کنید و در صورت تمایل با آنها تماس بگیرید.

نکته: اگر قصد دارید که به‌طور کامل از تماس یا ارسال پیام یک شخص با خودتان جلوگیری کنید، باید حساب کاربری آن فرد را از طریق پیام رسان واتساپ مسدود (بلاک) کنید.

نحوه بی صدا کردن تماس های ناشناس واتساپ در گوشی های هوشمند آیفون و اندرویدی

برای بی صدا کردن شماره ناشناس در واتساپ خود در ابتدا باید این پیام رسان را در گوشی هوشمند آیفون یا اندرویدی خود باز کرده و راه‌اندازی کنید.

همچنین مطالعه کنید
به‌روز‌رسانی iOS 17 تغییرات منحصر به فردی را به Apple Maps اضافه می‌کند

اگر کاربر اندرویدی هستید، در گوشه سمت راست بالای واتساپ، بر روی سه نقطه ضربه بزنید و گزینه تنظیمات (Settings) را انتخاب کنید. در مقابل اگر از آیفون استفاده می‌کنید، در نوار پایین برنامه، قسمت تنظیمات (Settings) را انتخاب کنید.

چگونه تماس‌ شماره‌های ناشناس را در واتساپ بیصدا کنیم؟

در صفحه جدید تنظیمات که باز شد، گزینه حریم خصوصی (Privacy) را انتخاب کنید.

چگونه تماس‌ شماره‌های ناشناس را در واتساپ بیصدا کنیم؟

در ادامه برای بی صدا کردن شماره ناشناس واتساپ، در صفحه Privacy گزینه Calls را انتخاب کنید.

سپس در صفحه تماس‌ها (Calls) گزینه Silence Unknown Callers را روشن کنید.

نکته: در آینده، اگر از این اینکه شماره‌های ناشناس را بی صدا کردید منصرف شدید و قصد صدادار کردن تماس‌های ناشناس را داشتید می‌توانید گزینه Silence Unknown Callers را غیرفعال کنید.

چگونه تماس‌ شماره‌های ناشناس را در واتساپ بیصدا کنیم؟

بدین صورت برای همیشه از صدای زنگ تماس‌های مکرر شماره‌های ناشناس در واتساپ خود خلاص می‌شوید. از این پس، پیام رسان واتساپ هرگونه تماس از طرف افرادی که در لیست مخاطبین شما نیست و یا قبلا به آن‌ها پیام ارسال نکرده یا تماس نگرفته‌اید، سایلنت و بیصدا می‌کند.

منبع: Howtogeek

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>