Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ابعاد نمایشگر گوشی هوشمند ناتینگ فون 2 رسما تایید شد

ابعاد نمایشگر گوشی هوشمند ناتینگ فون 2 رسما تایید شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

چند هفته پیش بود که کارل پی، بنیانگذار ناتینگ (Nothing) به طور رسمی اعلام کرد که گوشی جدید این شرکت با نام ناتینگ فون 2 (Nothing Phone 2)، در اواسط تابستان سال جاری عرضه خواهد شد. همچنین او عنوان کرد این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز می‌باشد. اکنون نیز کارل پی در مطلبی تائید کرده است که باتری ناتینگ فون 2 نسبت به نسل قبلی خود بزرگ‌تر خواهد بود. این پرچمدار جدید دارای یک باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی است که حدود 200 میلی‌ آمپر ساعت بیشتر از نسل قبلی خود یعنی ناتینگ فون 1 است.

به تازگی این شرکت به صورت رسمی ابعاد صفحه نمایش این محصول را نیز تایید کرده است. صفحه نمایش این پرچمدار ناتینگ، حدود 0.15 اینچ بزرگتر از صفحه نمایش نسل قبلی‌ از این سری گوشی هوشمند می‌باشد. پس با توجه به این گفته می‌توان متوجه شد که صفحه نمایش آن 6.7 اینچ است. البته هنوز هیچ اطلاعات رسمی در رابطه با رزولوشن این نمایشگر منتشر نشده است اما با توجه به نسل قبلی آن انتظار می‌رود ناتینگ فون 2 به نمایشگر فول اچ‌ دی پلاس (+FHD) مجهز شود.

همچنین عنوان شده است که ناتینگ فون 2 دارای ردپای کربنی (ردپای کربن، تمام فعالیت‌های یک سازمان را که به‌طور مستقیم و غیرمستقیم، منجر به انتشار گازهای گلخانه‌ای می‌شود، اندازه‌گیری می‌کند) 53.45 کیلوگرمی خواهد بود که 5 کیلوگرم کمتر از ردپای کربنی ناتینگ فون 1 است. این برند جوان همچنین اعلام کرد که در ساخت گوشی جدید خود تا سه برابر مواد و قطعات بازیافتی و زیستی بیشتری نسبت به نسل قبلی خود استفاده می‌کند. همچنین بسته‌بندی فروش این پرچمدار ناتینگ بدون پلاستیک است.

همچنین مطالعه کنید
نسخه جهانی شیائومی 12 با 8 گیگابایت رم در گیک‌بنچ رویت شد

این برند تایید کرد که برای پایدارتر کردن گوشی هوشمند جدید خود، سیستم عامل آن، 3 سال بروزرسانی اساسی اندروید را دریافت خواهد کرد. در نهایت باید اشاره کرد که 4 سال بروزرسانی‌های امنیتی نیز برای کاربران این پرچمدار منتشر خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>