Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

افشای برخی از مشخصات و طراحی جالب دوربین‌های اوپو فایند ایکس 6 پرو

افشای برخی از مشخصات و طراحی جالب دوربین‌های اوپو فایند ایکس 6 پرو

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اکانت افشاگر Digital Chat Station به‌تازگی جزئیاتی از مشخصات و طراحی دوربین‌های فایند ایکس 6 پرو (Find X6 Pro)، جانشین احتمالی فایند ایکس 5 پرو با ظاهر منحصربفردش را فاش کرده است. بر اساس این طراحی افشاشده، اوپو تصمیم گرفته است مسیر یک جزیره بزرگ دایره‌ای‌شکل مانند شیائومی 12S اولترا را طی کند. با این حال به‌نظر می‌رسد، چند عنصر از این طراحی، مانند آرایه فلاش LED از دست رفته است.

افشای برخی از مشخصات و طراحی جالب دوربین‌های اوپو فایند ایکس 6 پرو

این طراحی، دو لنز بزرگ را نشان می‌دهد که یک لنز سوم در زیر آن‌ها قرار دارد که احتمالاً برای دوربین تله فوتو پریسکوپ است. به‌نظر می‌رسد، این محصول اوپو به پردازشگر تصویر ISP MariSilicon که در حال توسعه آن است، مجهز خواهد بود. به همین ترتیب، ما گمان می‌کنیم که اوپو ماژول دوربین Hasselblad را در گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود قرار خواهد داد. تا آنجا که مشخص است، فایند ایکس 6 پرو دارای پشتی خمیده است که احتمالاً توسط یک نمایشگر منحنی در سمت دیگر دستگاه همراه می‌شود.

علاوه بر این، Digital Chat Station ادعا می‌کند که فایند ایکس 6 پرو از لنزهای Sony IMX989 و Sony IMX890 استفاده می‌کند. به عنوان یادآوری، شیائومی قبلاً از سنسور اول در 12S اولترا استفاده کرده است و انتظار می‌رود حسگر مشابهی را به همراه شیائومی 13 پرو در جانشین خود قرار دهد. در همین حال، IMX890 یک سنسور معرفی نشده است. گفته می‌شود، این سنسور به بزرگی سنسور IMX766 موجود در فایند ایکس 5 پرو که فرمت اپتیکال 1/1.56 اینچی را ارائه می‌دهد، نخواهد بود. به عبارت دیگر، احتمالاً سنسور IMX890، به عنوان یک دوربین فوق‌عریض شناخته خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
تصاویر جدید گوشی تاشو اوپو فایند N3 به بیرون درز کرد

منبع: Notebookcheck

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>