Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی سیوی 3 با دوربین سلفی دوگانه 32 مگاپیکسلی رونمایی شد

شیائومی سیوی 3 با دوربین سلفی دوگانه 32 مگاپیکسلی رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

همانطور که انتظار می رفت، شیائومی سیوی 3 (Civi 3) به طور رسمی در چین معرفی شد. این گوشی از چیپست دایمنسیتی 8200 اولترا بهره می برد که دارای همان مشخصات اولیه دایمنسیتی 8200 معمولی است با این تفاوت که با پردازش سیگنال تصویر (ISP) توسط شیائومی و مدیاتک سفارشی شده است. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید شیائومی با اروتک همراه باشید.

همانند گوشی ‌های قبلی سیوی، سیوی 3 با دوربین‌ های جلوی دوگانه 32 مگاپیکسلی که در یک بریدگی قرص‌ شکل در کنار فلاش‌ های LED که خود در کنار بخش بلندگو جای دارند قرار گرفته‌ اند، بر تجربه بهتر دوربین تمرکز می‌ کند. دوربین سلفی اولیه دارای قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) و فوکوس خودکار است در حالی که ماژول دوم یک سنسور 100 درجه ای عریض تر و توانایی فیلم برداری تا کیفیت 4K است. فلاش های LED تعبیه شده در قسمت جلو، برای شبیه سازی جلوه های نوری از سرد تا گرم از هوش مصنوعی استفاده کرده تا رنگ های واقعی تری را در سلفی های شما ایجاد کنند.

شیائومی Civi 3 با چیپست Dimensity 8200 Ultra و دوربین سلفی دوگانه 32 مگاپیکسلی رونمایی شد!

قاب پشتی دستگاه نیز دارای یک بریدگی بزرگ برای دوربین است که سه سنسور را در خود جای داده است؛ یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی IMX800 با پیکسل‌ های بزرگ 1.0 میکرومتری و لرزشگیر اپتیکال، یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی.

همچنین مطالعه کنید
آیا فضای ذخیره سازی سری پرو آیفون 15 تا 2 ترابایت افزایش خواهد یافت؟

در جلو گوشی نیز یک صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز وجود دارد. این پنل توسط گوریلا گلس 5 محافظت می شود و حداکثر روشنایی آن 1500 نیت است. شیائومی سیوی 3 دارای 12/16 گیگابایت رم LPDDR5X و حداکثر 1 ترابایت حافظه UFS 3.1 و همچنین باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 67 واتی است. بخش نرم افزاری دستگاه توسط رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 پوشش داده شده است.

شیائومی سیوی 3 در رنگ های بنفش، نعنایی، طلایی و خاکستری عرضه می شود. مدل پایه 12/256 گیگابایتی 353 دلار قیمت دارد در حالی که نسخه رده بالاتر با رم 16 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی 424 دلار قیمت گذاری شده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>