Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اینفینیکس از سری نوت 30 (Note 30) خود رونمایی کرد

اینفینیکس از سری نوت 30 (Note 30) خود رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اینفینیکس از سه گوشی جدید خود رونمایی کرد. این سه گوشی هوشنمد عبارتند از نوت 30 (Note 30)، نوت 30 فایوجی (Note 30 5G) و نوت 30 پرو (Note 30 Pro). هر سه محصول بالا با فناوری شارژ سریع All-Round این شرکت ارائه می‌ شوند. این فناوری سرعت شارژ بالا را در هر دو حالت بی‌سیم (وایرلس) و با سیم، برای این سری از گوشی های هوشمند اینفینیکس به ارمغان می‌ آورد. برای آشنایی بیشتر با این محصولات با اِروتِک همراه باشید.

قیمت دقیق این پرچمداران مشخص نشده است، اما اینفینیکس تایید کرده است که هر سه گوشی با برچسب قیمتی زیر 300 دلاری روانه بازار خواهند شد. البته ارزان ترین گوشی این سری، یعنی نوت 30 با قیمت 230 دلاری عرضه می شود.

سری اینفینیکس نوت 30 (Infinix Note 30) رونمایی شد

اینفینیکس نوت 30

نسخه معمولی (وانیلی) این سری با پردازنده هیلو جی 99 (Helio G99) و 8 گیگابایت رم برای کاربران عرضه می شود. در پنل جلویی نوت 30، یک صفحه نمایش 6.78 اینچی LCD با نرخ تازه سازی 120 هرتزی قرار گرفته است. علاوه بر این، این صفحه نمایش به نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتزی و حفره پانچ برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز شده است.

در پنل پشتی این گوشی نیز از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B با دیافراگم f/1.7 به همراه یک دوربین 2 مگاپیکسلی و یک سنسور هوش مصنوعی با وضوح ناشناخته استفاده می شود. البته نمی توان به هیچکدام از دو مورد (هوش مصنوعی و وضوح ناشناخته) چندان امیدی داشت.

سری اینفینیکس نوت 30 (Infinix Note 30) رونمایی شد

اما مزیت اصلی اینفینیکس نوت 30، سرعت شارژ 45 واتی برای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن می باشد. اینفینیکس وعده داده است که این باتری از 1000 چرخه شارژ (که 25 درصد بیشتر از مقدار معمول در صنعت است) پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند، همچنین شارژ سیمی معکوس و پشتیبانی از PD 3.0 را ارائه می دهد.

بلندگو های دوگانه استفاده شده در این گوشی هوشمند نیز توسط شرکت JBL ساخته شده اند. از دیگر مشخصات نوت 30 می توان به اجرای اندروید 13، قابلیت NFC، جک 3.5 میلی‌متری و اسلات کارت میکرو SD اشاره کرد.

سری اینفینیکس نوت 30 (Infinix Note 30) رونمایی شد

نوت 30 در سه رنگ مشکی جادویی، آبی بین ستاره ای و طلایی غروب که نارنجی با تناژ طلایی است برای دوستداران این برند عرضه می شود. همچنین در بخش حافظه داخلی، این گوشی هوشمند ظرفیت های 128 گیگابایتی یا 256 گیگابایتی را برای کاربران فراهم کرده است.

اینفینیکس نوت 30 نسخه 5G

حال سراغ دومین گوی معرفی شده از این سری، یعنی نوت 30 نسخه 5G می رویم. این گوشی هوشمند به پردازنده دایمنسیتی 6080 مدیاتک مجهز می باشد. این دستگاه نیز از یک صفحه نمایش 6.78 اینچی LCD با نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می برد. نکته قابل توجه این گوشی اینست که از نظر حافظه داخلی با نوت 30 یکسان است اما رم بکار رفته در نوت 30 5G در دو نسخه 4 یا 8 گیگابایت عرضه می شود.

همچنین مطالعه کنید
ردمی نوت 13 معرفی شد؛ تعادلی تمام عیار بین عملکرد و قیمت

سری اینفینیکس نوت 30 (Infinix Note 30) رونمایی شد

شرکت اینفینیکس در دوربین نیز تقریبا مشابه با نسخه معولی کار کرده است با این تفاوت که نوت 30 نسخه 5G از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.75 ایزوسل HM6 سامسونگ در کنار همان سنسورهای 2 مگاپیکسلی و هوش مصنوعی بهره می برد. در پنل جلویی نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برای تصویربرداری و مکالمات ویدیویی تعبیه شده است. طراحی کلی دوربین نیز کمی متفاوت است و دو دوربین کمکی روی دایره پایینی قرار گرفته اند.

سری اینفینیکس نوت 30 (Infinix Note 30) رونمایی شد

ظرفیت باتری نیز مجدداً 5000 میلی‌آمپر ساعت با شارژ سریع 45 واتی است، اما با این تفاوت که در اینجا شارژ با ولتاژ 10 ولت/4.5 آمپر انجام می‌ شود؛ که این فناوری، معماری متفاوتی را نسبت به نوت 30 که با 9 ولت/5 آمپر شارژ می شود، نشان می‌دهد. از دیگر نکات برجسته این گوشی هوشمند می توان به مجهز بودن به قابلیت NFC، رادیو FM و بلندگوهای دوگانه JBL اشاره کرد. نوت 30 نسخه 5G نیز همانند نسخه معمولی خود در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی غروب که نارنجی با تناژ طلایی است برای کاربران عرضه می شود.

اینفینیکس نوت 30 پرو

اینفینیکس نوت 30 پرو علی‌رغم پشتیبانی از اتصال LTE و تجهیز به پردازنده هلیو ج 99 (Helio G99)، قدرتمند ترین گوشی در این سری معرفی شده می باشد. این گوشی هوشمند از شارژ مستقیم 68 واتی، شارژ با سیم معکوس و حتی بی سیم و معکوس پشتیبانی می کند. طبق گفته این شرکت، نسخه پرو از این سری، برای اولین بار در این رنج قیمتی است که تولید می شود.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند، نسبت به دو محصول دیگر معرفی شده، به پنل امولد (AMOLED) با نرخ تازه سازی 120 هرتزی و نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتزی مجهز شده است.

سری اینفینیکس نوت 30 (Infinix Note 30) رونمایی شد

این گوشی هوشمند از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده می کند که به نظر می رسد نسبت به نسخه 5G از این سری تغییری نداشته است. اما خوشبختانه در پنل جلویی از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره می برد که نکته جالب آن وجود فلاش جلو است. اینفینیکس، نوت 30 پرو را به یک محفظه بخار برای خنک کردن این گوشی هوشمند مجهز کرده است. این فناوری دارای 10 لایه مواد خنک کننده برای پوشش مساحتی 2000 میلی متر مربعی است.

سری اینفینیکس نوت 30 (Infinix Note 30) رونمایی شد

همچنین پرچمدرا سری نوت 30، به قابلیت NFC، بلندگو های دوگانه JBL و جک 3.5 میلی متری صدا در پایین مجهز شده است. نوت 30 پرو در پالت رنگبندی جذاب مشکی و طلایی خاص برای کاربران عرضه می شود. رنگ طلایی جذاب این محصول، یک شیب رنگی (گرادیان) سرد است که بسته به زاویه‌ای که نور به پنل پشتی می‌ تابد، بین آبی و طلایی قرار می‌ گیرد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>