Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر زنده گوشی وان پلاس نورد 3 منتشر شد

تصاویر زنده گوشی وان پلاس نورد 3 منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

وان پلاس نورد 3 (OnePlus Nord 3) مدتی است که در میان شایعات جدید قرار دارد و انتظار می‌ رود در روزهای باقیمانده ماه جاری میلادی یا اوایل ماه بعدی معرفی شود. نکته قابل توجه این است که این گوشی هوشمند بسیار مشابه وان پلاس ایس 2 وی (OnePlus Ace 2V) است که اخیرا در کشور چین معرفی شده است.

تصاویر زنده ای که به تازگی از این گوشی هوشمند منتشر شده است، به خوبی این طراحی مشابه با OnePlus Ace 2V را تایید می‌ کنند، با این حال به نظر می رسد در مشخصات سخت افزاری احتمالاً کمی وان پلاس نورد 3 متفاوت تر است. دوربین اصلی این محصول جدید وان پلاس قرار است به جای سنسور 64 مگاپیکسلی از یک سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده کند. همچنین انتظار می رود در پنل جلویی نیز به یک 16 مگاپیکسلی مجهز شده باشد.

وان پلاس نورد 3 همانند گوشی دوقلو خود، یعنی OnePlus Ace 2V، دارای یک صفحه نمایش  6.74 اینچی OLED با رزولوشن 1240 در 2772 پیکسلی و نرخ تازه سازی 120 هرتزی است. همچنین این گوشی هوشمند از یک پردازنده دایمنسیتی 9000 مدیاتک و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 80 واتی نیز پشتیبانی می‌ کند بهره می برد. به طور پیش‌فرض، سیستم عامل مورد استفاده در آن نیز همانند Ace 2V، سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری آن نیز OxygenOS 13 خواهد بود. علاوه بر این دستگاه دارای 16 گیگابایت رم، 12 گیگابایت رم مجازی و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

این تصویر منتشر شده همچنین نشان می دهد که وان پلاس نورد 3 به دکمه اسلایدر و سنسور IR که در گوشی های وان پلاس به ندرت استفاده می شود، مجهز شده است. علاوه بر این انتظار می رود به غیر از رنگ مشکی که در عکس‌ های منتشر شده نشان داده شده است، این گوشی در یک نسخه سبز رنگ نیز عرضه شود. لازم به ذکر است که تصاویر زنده، نسخه اروپایی وان پلاس نورد 3 (OnePlus Nord 3) را نشان می‌ دهند.

به گفته آبهیشک یاداو، کارشناس اطلاعات، این پرچمدار ممکن است تا پایان ماه ژوئن یا در ماه جولای در هند نیز رونمایی شود. باید منتظر گزارشات بیشتری ماند که آیا این دو گوشی هوشمند تولید شده توسط وان پلاس در بخش دوربین اصلی با یکدیگر متفاوت هستند یا خیر.

منبع: Gizmochina / Gsmarena

همچنین مطالعه کنید
معرفی چهار ویژگی جالب در مورد آیفون 14 وانیلی (استاندارد)

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>