Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شخصیت‌های مورتال کامبت 1 فاش شد

کاراکترهای بازی مورتال کامبت 1 فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی مورتال کامبت 1 دیروز توسط ندررلم استودیوز معرفی شد. طبق اعلام وبسایت رسمی، این بازی، یک ریبوت و شروع مجدد کامل خواهد بود و در جهانی جریان دارد که توسط خدای آتش (Liu Kang) خلق شده است. همچنین مورتال کامبت 1 دارای مودها، سیستم مبارزه، حالت‌های بازی و فینیشرهای جذاب  و جدید می‌باشد. این بازی برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری X/S, پلی استیشن 5, PC و نینتندو سوییچ امسال عرضه می‌شود.

خدای اتش (LIU KANG)

نسخه استاندارد این بازی 69.99 دلار قیمت دارد؛ اما نسخه‌های پریمیوم (Premium) و کالکتورس (Kollector’) نیز وجود دارند که شامل کامبت پک (Kombat Pack) همراه با کاراکترهای جدید است که اکنون به لطف آمازون ایتالیا لیست کاراکترهای آن نیز فاش شده است.

این لیست که توسط یک از کاربران ردیت ترجمه شده است ؛ شامل شش شخصیت قابل بازی که سه شخصیت از نسخه های قبلی، یعنی Quan Chi ،Ermac و Takeda) و سه شخصیت جدید Homelander از سریال The Boys ،Omni Man از سریال Invincible و Peacemaker از جهان دی سی است که به‌عنوان شخصیت‌های مهمان در دسترس هستند.

MORTAL KOMBAT 1

کاراکترهای Homelander و Peacemaker قبلاً شایعه آمدنشان وجود داشت اما چیزی از Conan the Barbarian ذکر نشده بود. پنج Kameo Fighters (شخصیت‌های کمکی در حین بازی) جدید نیز جدا از فهرست اصلی به بازی اضافه خواهند شد که شامل Tremor ،Johnny Cage ،Khameleon ،Mavado و Ferra می‌شوند.

همچنین مطالعه کنید
ظاهراً 5 بازی مختلف از سری Resident Evil در دست ساخت قرار دارد!

مورتال کامبت 1  در 19 سپتامبر (28 شهریور) عرضه می شود و دارندگان نسخه Premium و Ultimate Edition در 14 سپتامبر (23 شهریور)، پیش از دیگر کاربران به بازی دسترسی خواهند داشت. تمامی پیش سفارش‌ها همچنین نسخه بتای آتی در ماه آگوست قابل دسترسی خواهند بود.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>