Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایسوس از گوشی راگ فون 6 نسخه دیابلو ایمورتال رونمایی کرد

ایسوس از گوشی راگ فون 6 نسخه دیابلو ایمورتال رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ایسوس در ماه جولای از سری راگ فون 6 خود با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 رونمایی کرد و در ماه اکتبر نیز نسخه‌ دایمنسیتی 9000 پلاس را در سری راگ فون 6D منتشر کرد. پس از آن یک راگ فون 6 نسخه بتمن رونمایی شد. اکنون نیز ایسوس با همکاری استودیو Blizzard Entertainment، راگ فون 6 نسخه دیابلو ایمورتال (ROG Phone 6 Diablo Immortal Edition) را معرفی کرده است. برای آشنایی با این نسخه با اروتک همراه باشید.

این گوشی دارای لوگوی انحصاری Aura RGB با گرافیک دیابلو ایمورتال (Diablo Immortal) و روکش نیمه مات Hellfire Red در قاب پشتی است. ایسوس سفارشی‌سازی این محصول را به بخش نرم‌افزاری نیز گسترش داده که در آن تم، نمادها، انیمیشن‌ها و جلوه‌های صوتی انحصاری بازی دیابلو را دریافت می‌کنید. این گوشی با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1T همراه با 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 عرضه می‌شود.

راگ فون 6 نسخه دیابلو ایمورتال در جعبه مخصوصی عرضه می‌شود که شبیه مکعب Horadic است که برای طرفداران این سری آشناست. در داخل پک، یک جعبه قرمز کوچکتر به شکل یک آیتم افسانه‌ای در بازی (قطعه Worldstone) قرار دارد. یک طومار نقشه ویژه از دنیای Sanctuary و همچنین یک مشعل نورانی King Fahir نیز درون جعبه گوشی وجود دارد. خریداران همچنین یک سپر Shield Blessing Aero Case نسخه محدود و یک ابزار اجکتور سیم‌کارت مخصوص با نماد دیابلو را دریافت می‌کنند.

راگ فون 6 نسخه دیابلو ایمورتال از امروز 18 نوامبر (27 آبان) با برچسب قیمتی 1300 دلاری به فروش خواهد رسید.

همچنین مطالعه کنید
گوشی iQOO Z6 5G جدید با شارژ 80 واتی در راه است

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>