Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی ایسوس راگ فون 6D با تراشه دایمنسیتی +9000 و کسب امتیازی استثنایی در آنتوتو رویت شد

کسب بالاترین امتیاز آنتوتو توسط ایسوس راگ فون 6D با تراشه دایمنسیتی +9000 مدیاتک

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ایسوس سری راگ فون 6 (ROG Phone 6) را در ماه ژوئیه عرضه کرد و نسخه پرو این گوشی‌ها به‌سرعت و در مدتی یک ماهه، توانست تاج قدرتمندترین گوشی آنتوتو (AnTuTu) را از آن خود کند. اکنون نیز نسخه دیگری از این سری به‌صورت آنلاین با نتایج بنچمارک اندکی بهتر رویت شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که دستگاه جدید، راگ فون 6D نامیده شده و از تراشه دایمنسیتی +9000 پشتیبانی می‌کند.

گوشی ایسوس راگ فون 6D با تراشه دایمنسیتی +9000 و کسب امتیازی استثنایی در آنتوتو رویت شد

امتیاز بسیار بالای کسب‌شده 1146594 برای یک گوشی با شماره مدل ASUS_AI2203_D ممکن است غیررسمی و از نظر آنتوتو یک امتیاز قطعی نباشد، اما به هر حال 2 تا 3 درصد بیشتر از همان راگ فون 6 پرو است که به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز شده است.

مهمتر از همه، CPU این دستگاه امتیاز بیش از 290000 را به‌دست آورد که حدود 15 درصد بهتر از هر چیپست کوالکامی است که تاکنون ثبت شده است. امتیاز کل آنتوتو، مجموعه‌ای از چهار جزء کلیدی است؛ پردازنده (CPU)، پردازنده گرافیکی (GPU)، حافظه، و رابط و تجربه کاربری.

ایسوس تاکنون در مورد گوشی جدید سری راگ فون 6 سکوت کرده است، اما ما انتظار داریم نسخه 6D این سری به‌زودی وارد بازار شود، چراکه این دستگاه قبلاً گواهینامه 3C با شارژ سریع 65 واتی را نیز دریافت کرده بود.

همچنین مطالعه کنید
قابلیت جدید گوشی های آنر؛ ردیابی حرکات چشم و کنترل خودرو!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>