Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

افشای مشخصات گوشی پایین رده ویوو Y02s از وب‌سایت شرکت

افشای مشخصات گوشی پایین رده ویوو Y02s از وب‌سایت شرکت!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی ویوو Y02s، یک گوشی هوشمند پایین رده است که به‌تازگی اطلاعات آن توسط خود شرکت فاش شده است. این اطلاعات به‌طور تصادفی در وب‌سایت شرکت آپلود و پس از دقایقی کوتاه به‌سرعت حذف شد. اما اینترنت جایی نیست که بتوان همه چیز را از آن پاک کرد‍! در ادامه مشخصات این گوشی جدید ویوو ارائه شده است.

ویوو Y02s، دارای چیپست هلیو P35 مدیاتک است که با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. این گوشی همچنین از یک دوربین تکی در قاب پشت و یک دوربین سلفی در بریدگی ناچ قطره‌ای در جلو بهره خواهد برد.

مشخصات دقیق ال‌سی‌دی 6.51 اینچی ویوو Y02s ذکر نشده است، اما با توجه به ماهیت گوشی، هر چیزی فراتر از رزولوشن 720p، برای آن شگفت‌آور خواهد بود، این در حالی است که چیپست مدیاتک این دستگاه، نرخ نوسازی این پنل را به 60 هرتز استاندارد محدود کرده است. دوربین سلفی قرارگرفته روی نمایشگر نیز دارای رزولوشن 5 مگاپیکسلی است.

قاب پشتی این محصول با طراحی دایره دوگانه عرضه می‌شود، اما روی آن دایره‌های سیاه عظیم، ما فقط شاهد یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک فلاش LED هستیم! این قاب پشتی دارای یک بافت شیشه‌مانند خواهد بود که اثر انگشت و خط و خش را از بین می‌برد. با این حال، هیچ حسگر اثر انگشتی در ویوو Y02s وجود ندارد.

همچنین مطالعه کنید
تصویر رندر شیائومی 12T پرو به همراه تبلت ردمی پد منتشر شد

ظرفیت باتری این گوشی، 5000 میلی‌آمپر ساعت بوده و سرعت شارژ آن به 10 وات محدود شده است.

ویوو Y02s در رنگ‌های مشکی و آبی وارد بازار می‌شود، اما هنوز از قیمت یا تاریخ عرضه آن خبری منتشر نشده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>