جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایسر لپ تاپ گیمینگ مجهز به هوش مصنوعی Nitro V 16 AI را روانه بازار کرد

ایسر لپ تاپ گیمینگ مجهز به هوش مصنوعی Nitro V 16 AI را روانه بازار کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

جدیدترین لپ تاپ گیمینگ برند ایسر “نیترو وی 16 اِی‌آی (Acer Nitro V 16 AI)” نام دارد که از سخت‎‌افزاری قدرتمند بهره می‌برد و به هوش مصنوعی مجهز است. این لپ‌تاپ گیمینگ که به‌طور رسمی در اواخر سال ۲۰۲۳ معرفی شده بود، سرانجام به بازار راه پیدا کرد. جهت آشنایی با مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت لپ‌تاپ گیمینگ جدید برند ایسر، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات لپ‌تاپ گیمینگ Nitro V 16 AI ایسر

لپ‌تاپ Nitro V 16 AI ایسر آن دسته از کاربرانی را هدف قرار می‌‎دهد که به استریم کردن بازی‌های خود علاقه دارند. این لپ‌تاپ از هوش مصنوعی کوپایلت مایکروسافت برای بهبود تجربه‌ی یکپارچه‌ی به اشتراک گذاشتن محتوای بازی‌های ویدیویی به‌صورت آنلاین و همچنین بهبود بهره‌وری استفاده می‌کند. ابزار اختصاصی نویز کنسلینگ Purified Voice 2.0 ایسر نیز با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند صدای واضح‌تری را ارائه دهد. تنظیمات مربوط به هوش مصنوعی لپ‌تاپ Nitro V 16 AI ایسر در بخش Quick Panel قابل دسترسی هستند.

ایسر لپ تاپ گیمینگ مجهز به هوش مصنوعی Nitro V 16 AI را روانه بازار کرد

این لپ‌تاپ گیمینگ از یک نمایشگر ۱۶ اینچی (در دو گزینه با رزولوشن WQXGA یا WUXGA) با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز، زمان پاسخ‌دهی ۳ میلی‌ثانیه و نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ بهره می‌برد. لپ تاپ Nitro V 16 AI ایسر همچنین به پردازنده‌ی رایزن 8845HS شرکت AMD و حداکثر تا کارت گرافیک GeForce RTX 4060 انویدیا (با پشتیبانی از فناوری DLSS 3.5) مجهز است. این مشخصات چشمگیر با ۱۶ گیگابایت رم DDR5 با سرعت ۵٬۶۰۰ مگاهرتز و ۱ ترابایت حافظه‌ی SSD تکمیل می‌شوند.

یک باتری ۵۹ وات‌ساعتی انرژی لپ تاپ گیمینگ Nitro V 16 AI ایسر را تأمین می‌کند. شایان ذکر است که این باتری پرظرفیت از طریق یک آداپتور ۱۳۵ وات شارژ‌ می‌شود. لپ‌تاپ موردبحث به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل ویندوز 11 هوم (Home) به دست کاربران خواهد رسید. از سایر ویژگی‌های لپ‌تاپ گیمینگ جدید ایسر باید به مواردی مانند برخورداری آن از وای‌فای 6E، بلوتوث ۵٫۳، بلندگوهای دوگانه با صدای DTS Ultra، سوئیچ MUX، صفحه‌‌کلیدی با نور پس‌زمینه، وزن ۲٫۵ کیلوگرمی و تاچ‌پدی با دقت بالا (تأییدشده توسط Microsoft Precision) اشاره کرد.

لپ‌تاپ گیمینگ Nitro V 16 AI ایسرا با رنگ مشکی و قیمت اولیه‌ی ۱۰۹٬۹۹۹ روپیه (حدود ۱٬۳۱۳ دلار) راهی بازار شده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *