Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایسر لپ تاپ گیمینگ اقتصادی Shadow Knight Qing Pro 2024 را معرفی کرد

ایسر لپ تاپ گیمینگ اقتصادی Shadow Knight Qing Pro 2024 را معرفی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ایسر لپ تاپ مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید خود با نام «Shadow Knight Qing Pro 2024» را به‌طور رسمی از طریق سایت JD.com برای خرید در دسترس قرار داد. این دستگاه ۱۵٫۶ اینچی از سخت‌افزاری قدرتمند برخوردار است و برای گیمرهایی که به دنبال لپ‌تاپی با عملکرد خوب و قیمت مناسب می‌گردند، گزینه‌ی جذابی به حساب می‌آید. برای آشنایی با مشخصات جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ اقتصادی ایسر، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات لپ تاپ Shadow Knight Qing Pro 2024 ایسر

ایسر لپ تاپ گیمینگ اقتصادی Shadow Knight Qing Pro 2024 را معرفی کرد

این لپ‌تاپ در سه کانفیگ مختلف عرضه می‌شود؛ مدل پایه با بهره‌مندی از پردازنده‌ی i5-13500H اینتل و کارت گرافیک RTX4050 انویدیا، ۵٬۹۹۹ یوان (تقریباً ۸۹۰ دلار) قیمت خورده است. ایسر برای آن دسته از کاربرانی که خواهان قدرت گرافیکی بیشتری از لپ‌تاپ گیمینگ خود هستند نیز دو گزینه‌ی دیگر با پردازنده‌ی i7-13620H اینتل همراه با کارت گرافیک RTX4050 یا RTX4060 انویدیا را ارائه می‌کند. بهترین مدل لپ تاپ Shadow Knight Qing Pro 2024 هم با قیمت ۶٬۷۹۹ یوان (حدود ۱٬۰۰۰ دلار) عرضه می‌شود. همچنین باید اشاره کرد که تمامی کانفیگ‌های این محصول از ۱۵ گیگابایت رم DDR5 و یک ترابایت حافظه‌ی SSD از نوع PCIe 4.0 بهره می‌برند.

وظیفه‌ی خنک نگه‌داشتن لپ‌تاپ جدید ایسر به سیستم حرارتی متشکل از دو فن و هفت لوله‌ی حرارتی آن واگذار شده است. نمایشگر این لپ‌تاپ نیز رزولوشن ۲٬۵۶۰ در ۱٬۴۵۰ پیکسلی و نرخ نوسازی روان ۱۶۵ هرتزی را به نمایش می‌گذارد تا برای بازی‌های سرعتی تبدیل به گزینه‌ی ایده‌آلی شود. علاوه‌بر این موارد، نمایشگر لپ تاپ Shadow Knight Qing Pro 2024 با پوشش ۱۰۰ درصدی از گستره‌ی رنگی sRGB، رنگ‌های زنده و واضحی را تضمین می‌کند. اگرچه حداکثر روشنایی این نمایشگر به‌صورت رسمی اعلام نشد اما با توجه به مشخصات دیگر می‌توان انتظار تجربه‌ی دیداری خوبی از این لپ‌تاپ را داشت.

همچنین مطالعه کنید
ام اس آی از لپ‌تاپ‌های پرستیژ 13 و پرستیژ 16 سری AI Evo رونمایی کرد

گزینه‌های اتصال لپ‌تاپ مقرون‌به‌صرفه‌ی ایسر نیز یک پورت USB-C (که نوع آن مشخص نشده است)، دو پورت USB-A 3.2، یک پورت قدیمی‌تر USB-A 2.0، یک جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، یک پورت MiniDP، یک پورت HDMI (که نسخه‌ی آن مشخص نیست) و یک پورت اترنت RJ45 برای اتصال لپ‌تاپ به اینترنت و شبکه با کابل LAN را شامل می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>