Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هوای میت بوک ایکس پرو 2024

لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو 2024 با وزنی کمتر از 1 کیلوگرم رونمایی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هواوی از جدیدترین نسخه‌ی سری لپ تاپ میت بوک ایکس پرو (MateBook X Pro) خود در جریان کنفرانس HESCC که در چین برگزار شده بود، رونمایی کرد. این نسخه‌ی جدید بر ارائه‌ی یک طراحی باریک و سبک، عملکرد قدرتمند و قابلیت‌های نوآورانه متمرکز است. برای آشنایی با مشخصات اصلی این لپ‌تاپ، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو 2024

لپ‌تاپ میت بوک ایکس پرو جدید هواوی از طراحی بسیار سبکی بهره می‌برد و تنها ۹۸۰ گرم وزن دارد تا حتی از مک بوک ایر ۱۳٫۶ اینچی اپل نیز سبک‌تر باشد.

وزن لپ‌تاپ جدید هواوی نسبت به مک بوک ایر اپل

هواوی در قاب این لپ‌تاپ از آلیاژ منیزیم گرید هوافضایی جهت دوام بیشتر همزمان با حفظ ظاهری جذاب استفاده کرده است. طبق ادعاهای این کمپانی، بهره‌گیری از ساختار جدید Cloud Falcon همراه با مواد آلومینیومی اختصاصی در تعادل وزنی میت بوک ایکس پرو 2024 مؤثر بوده‌اند.

جذابیت‌های لپ‌تاپ جدید هواوی تنها به ظاهر و طراحی باریک آن محدود نمی‌شود و این دستگاه به جدیدترین پردازنده‌ی Core Ultra 9 اینتل با حداکثر توان مصرفی ۴۰ وات مجهز شده است. با توجه به گفته‌های هواوی، میت بوک ایکس پرو 2024 از نظر عملکرد از مک بوک پرو 14 اپل پیشی می‌گیرد و وزن کمتری نیز نسبت به لپ‌تاپ مذکور دارد. شایان ذکر است که هواوی میت بوک ایکس پرو 2024 در حال حاضر اولین لپ‌تاپ با وزن زیر یک کیلوگرم محسوب می‌شود که از یک پردازنده‌ی Core Ultra 9 استفاده می‌کند.

لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو 2024 با وزن کمتر از 1 کیلوگرم رونمایی شد!

این لپ‌تاپ با اولین آنتن فراماده‌ی سه‌بعدی برای افزایش قدرت اتصال راهی بازار خواهد شد که طبق ادعاهای هواوی قادر به ارائه‌ی ۴۰ تا ۵۰ درصد سرعت بیشتر نسبت به مک بوک پرو 14 اپل است.

هواوی از فناوری صفحه‌ی صوتی هوشمند جدیدی در طراحی لپ‌تاپ جدید خود استفاده کرده است که ۲۰۰ درصد دقت بیشتر در انتقال کلمات، ۲۳۰ درصد کاهش نویز و قابلیت جداسازی صدای بلند‌گو به‌طور مستقیم در جلوی لپ‌تاپ را ارائه می‌دهد. این دستگاه همچنین یک سیستم صوتی با ۶ بلندگو دارد.

همچنین مطالعه کنید
ایسوس از اولین لپ‌تاپ تاشو 17 اینچی اولد Zenbook 17 Fold رونمایی کرد

لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۴ با وزن کمتر از 1 کیلوگرم رونمایی شد!

لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو 2024 از یک نمایشگر ۱۴٫۲ اینچی با رزولوشن ۳٬۱۲۰ × ۲٬۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. این پنل ویژگی‌های قابل توجهی مانند نسبت کنتراست ۱٬۰۰۰٬۰۰۰:۱، نسبت صفحه به بدنه‌ی ۹۳ درصد، حداکثر روشنایی ۱٬۰۰۰ نیت و ۷۰ درصد بازتاب کمتر را به نمایش می‌گذارد.

این اولین‌باری است که کمپانی هواوی از مدل هوش مصنوعی جدید Pangu خود در یکی از لپ‌تاپ‌هایش استفاده می‌کند. بهره‌مندی میت بوک ایکس پرو 2024 از Pangu، امکان استفاده از قابلیت‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی کاربردی و مفیدی مانند خلاصه‌سازی متن در برنامه‌های مختلف را فراهم کرده است.

لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو 2024 با وزن کمتر از 1 کیلوگرم رونمایی شد!

علاوه‌ بر این، هواوی با پلتفرم‌های هوش مصنوعی دیگری مانند WPS AI ،Wen Xinyiyan و iFlytek Spark برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی مبتنی‌ بر هوش مصنوعی جامع‌تر همکاری می‌کند. در نهایت باید اشاره کرد که کاربران می‌توانند انتظار پشتیبانی از شارژ ۱۴۰ واتی با استاندارد Turbo Charging هواوی را از این لپ‌تاپ سبک و قدرتمند داشته باشند.

لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۴ با وزن کمتر از 1 کیلوگرم رونمایی شد!

قیمت‌گذاری

قیمت لپ تاپ هواوی میت‌ بوک ایکس پرو 2024 از ۱۱٬۱۹۹ یوان (حدود ۱٬۵۴۷ دلار) برای مدل پایه با پردازنده‌ی Core Ultra 7 اینتل، ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی آغاز می‌شود و قیمت کانفیگ ۳۲ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی تا ۱۲٬۴۹۹ یوان (تقریباً ۱٬۷۲۷ دلار) افزایش می‌یابد. قیمت بهترین مدل این لپ‌تاپ که به پردازنده‌ی Core Ultra 9 اینتل، ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است نیز ۱۴٬۹۹۹ یوان (حدود ۲٬۰۷۲ دلار) خواهد بود. با این حال، هواوی هنوز اطلاعاتی درباره‌ی عرضه‌ی جهانی میت‌ بوک ایکس پرو ۲۰۲۴ را به اشتراک نگذاشته است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>