Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

لپ تاپ گیمینگ MSI Stealth 14 Air

لپ تاپ گیمینگ MSI Stealth 14 Air با کارت گرافیک RTX 4060 معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی تایوانی ام‌اس‌آی به‌تازگی از لپ تاپ گیمینگ «Stealth 14 Air» که علاقه‌مندان به بازی و کاربران حرفه‌ای که خواهان یک دستگاه قدرتمند با طراحی جمع‌وجور و شیک هستند را هدف قرار داده، رونمایی کرد. این لپ‌تاپ در ۳ نسخه‌ی مختلف عرضه می‌شود و ارزان‌ترین مدل آن ۵٬۹۹۹ یوان (۸۴۴ دلار) قیمت دارد. بهترین مدل نیز با بهره‌مندی از پردازنده‌ی Core i7-13620H و کارت گرافیک RTX 4060 انویدیا، با قیمت ۶٬۶۹۹ یوان (۹۴۲ دلار) برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ MSI با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات لپ تاپ گیمینگ MSI Stealth 14 Air

لپ تاپ گیمینگ MSI Stealth 14 Air

طراحی این لپ‌تاپ با الهام از سبک سایبری-مکانیکی صورت گرفته است و ام‌اس‌آی مواد نیمه‌شفاف را در طراحی این دستگاه به کار برده تا نگاهی اجمالی به سخت‌افزار درونی ارائه دهد و آن را با حال‌وهوای آینده‌ی سایبرپانکی مزین کند. علاوه‌بر این طراحی خاص و جذاب، باید اشاره کرد که لپ‌تاپ گیمینگ Stealth 14 Air ام‌اس‌آی، ۱۸٫۶ میلی متر ضخامت و ۱٫۶ کیلوگرم وزن دارد.

ام‌اس‌آی لپ‌تاپ گیمینگ جدید خود را به یک صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی +FHD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ مجهز کرده است و تصاویر روان و واضحی را برای گیمینگ و پخش فیلم و سریال ارائه می‌کند. این نمایشگر همچنین از پوشش ۱۰۰ درصدی طیف رنگی sRGB بهره‌مند بوده و برای هنرمندان حرفه‌ای که نیازمند نمایش دقیق رنگ‌های کارهای خود هستند، گزینه‌ای ایده‌آل به حساب می‌آید. سرعت لپ تاپ گیمینگ MSI Stealth 14 Air نیز با توجه به ۱۶ گیگابایت رم DDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD از نوع PCIe Gen4x4 NVMe، بسیار بالاست و از پس اجرای برنامه‌های سنگین و نصب انواع و اقسام بازی‌ها و نرم‌افزارها نیز برخواهد آمد.

همچنین مطالعه کنید
احتمال تغییر نام تراشه‌های استفاده‌شده در مک‌بوک‌های جدید اپل!

گزینه‌های اتصال و توسعه‌ی این دستگاه هم شامل مواردی نظیر وای‌فای 6E، پورت اترنت RJ45 و پورت‌های HDMI 2.1 و USB-Type C می‌شوند و بسیاری از نیازهای گیمینگ و پخش رسانه را برآورده می‌کنند. این لپ‌تاپ همچنین به سیستم خنک‌کننده‌ی Frosty ام‌اس‌آی برای مدیریت گرمای کارآمد تحت فشار کار بالا مجهز شده و از صفحه‌کلید گیمینگ Mystic RGB با کلیدهای نیمه‌شفاف برخوردار است تا تجربه‌ی بازی کردن را با بازخورد لمسی جذاب و ظاهر زیبای خود بهبود بخشد.

علاوه‌ بر مشخصات اصلی این محصول، ام‌اس‌آی لپ‌تاپ جدیدش را به موتور هوش مصنوعی خود و قابلیت AI Artist نیز تجهیز کرده است تا تجربه‌ی کاربران را با بهینه‌سازی عملکرد و کارآمدی ارتقا دهد. تجربه‌ی صوتی لپ تاپ گیمینگ MSI Stealth 14 Air هم با بهره‌گیری از فناوری صدای باکیفیت و فراگیر DTS بهبودیافته است و یک تجربه‌ی شنوایی غوطه‌ورکننده و همه‌جانبه را برای گیمینگ و فیلم و سریال تضمین می‌کند.

لپ تاپ گیمینگ MSI Stealth 14 Air در حال حاضر برای پیش‌خرید در کشور چین با ۳ نسخه‌ی مختلف در دسترس قرار گرفته است:

  • نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی i5-13420H و کارت گرافیک RTX 4050 با قیمت ۵٬۹۹۹ یوان (۸۴۴ دلار)
  • نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی i7-13620H و کارت گرافیک RTX 4050 با قیمت ۶٬۲۹۹ یوان (۸۸۶ دلار)
  • نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی i7-13620H و کارت گرافیک RTX 4060 با قیمت ۶٬۶۹۹ یوان (۹۴۲ دلار)

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>