Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

برنامه Samsung Phone برای ویندوز در دسترس قرار گرفت

برنامه Samsung Phone برای ویندوز در دسترس قرار گرفت

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از معرفی لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک ۴، سامسونگ برنامه «Samsung Phone» خود را برای کامپیوترهای ویندوزی نیز معرفی کرد. کمپانی سامسونگ احتمالاً با استفاده از این برنامه در تلاش است تا اکوسیستم منسجم اپل را تا حد زیادی بازسازی کند و به کاربران تجربه‌ی یکپارچه‌ای را ارائه دهد که قابل مقایسه با پیوند بین آیفون و مک باشد.

تغییر اساسی سامسونگ در این زمینه مربوط به افزودن امکان مدیریت یکپارچه‌ی گوشی‌های گلکسی به‌صورت مستقیم از طریق کامپیوتر است. از این پس، کاربران سامسونگ دیگر نیازی به جابه‌جایی بین دستگاه‌های مختلف ندارند و با کمک برنامه‌ی Samsung Phone می‌توانند به‌راحتی تماس بگیرند، پیام‌هایشان را چک کنند، اعلان‌ها را دریافت نمایند و فایل‌ها را انتقال دهند.

برنامه Samsung Phone حتی از این هم فراتر می‌رود و دسترسی مستقیمی به گالری گوشی، لیست مخاطبان و برنامه Samsung Notes را از طریق کامپیوتر رومیزی در اختیارتان می‌گذارد. به عبارت دیگر، به لطف این برنامه شاهد ارتباطی یکپارچه بین دستگاه‌های مختلف هستیم و این همکاری گسترده میان دستگاه‌ها امکان انجام چند کار به‌صورت همزمان را فراهم کرده است. حالت DeX سامسونگ نیز گام مفید دیگری در این مسیر از پیش برمی‌دارد و به کمک آن قادر خواهید تا گوشی را به مانیتور خود وصل کرده و به تجربه‌ای شبیه به کامپیوتر به‌دست آورید.

همچنین مطالعه کنید
یک ویدیوی رسمی از ایسوس زنفون 9، طراحی و مشخصات این گوشی را فاش کرد

با این وجود، باید توجه داشت که برنامه Samsung Phone در حال حاضر تنها محدود به لپ‌تاپ‌های سامسونگ و به‌طور خاص، سری گلکسی بوک ۴ است که به‌زودی وارد بازار کشور کره جنوبی می‌شود. این ویژگی جدید می‌تواند به جذاب‌تر دیده شدن لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک ۴ سامسونگ کمک کند و اساساً وعده‌ی همان قابلیت‌های اکو سیستم رقیب شماره ۱ این کمپانی، یعنی اپل، را بدهد.

از میان تمامی ویژگی‌هایی که به‌لطف برنامه Samsung Phone در دسترس کاربران سامسونگ قرار می‌گیرد، امکان تماس گرفتن جذاب‌ترین گزینه است. سامسونگ در توضیحات این قابلیت جدید آورده است: «دیگر تماس مهمی را از دست ندهید. از شماره و بسته‌ی گوشی گلکسی خود برای برقراری و دریافت تماس بر روی کامپیوتر شخصیتان استفاده کنید». ادعای این کمپانی کره‌ای سوالات زیادی را برای کاربران در پی داشته و از آن‌جایی که در لپ‌تاپ‌های جدید گلکسی بوک از سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) پشتیبانی نمی‌شود، مشخص نیست که کاربران چگونه قادر خواهند بود تا از همان شماره و بدون سیم‌کارت برای برقراری تماس در لپ‌تاپ‌های خود استفاده کنند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>