Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

لپ تاپ های سری گلکسی بوک 4 سامسونگ هفته آینده رونمایی خواهند شد

لپ تاپ های سری گلکسی بوک 4 سامسونگ هفته آینده رونمایی خواهند شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با فرا رسیدن آخرین ماه از سال جاری میلادی، شرکت‌های مختلف حوزه تکنولوژی در تلاشند تا در مسیر رونمایی محصولات خود از یکدیگر سبقت بگیرند. حالا، به گزارش وب‌سایت خبری Yonhap به نظر می‌رسد سامسونگ نیز قصد دارد از لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک 4 (Galaxy Book 4) در تاریخ 15 دسامبر (24 آذر) رونمایی کند.

با استناد به این گزارش لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک 4 به پردازنده نسل چهاردهم Core Ultra اینتل که در 23 آذر رونمایی خواهد شد و بر مبنا معماری “Meteor Lake” توسعه‌یافته‌شده است، مجهز خواهند بود. علاوه بر این، عرضه قابلیت‌های هوش مصنوعی بر روی این سری از محصولات از طریق مدل هوش مصنوعی توسعه‌یافته‌شده توسط سامسونگ یعنی گاوس (Gauss که انتظار می‌رود در گوشی‌های سری گلکسی S24 نیز حضور پررنگی داشته باشد) نیز به تایید رسیده است.

حساب کاربری Tech_Reve در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) نیز به‌تازگی برخی از مشخصات لپ‌تاپ گلکسی بوک 4 اولترا را افشاء کرده است. بر اساس این افشاگری، این دستگاه به “پردازنده 16 هسته‌ای Core Ultra 7 155H (مبتنی بر معماری Meteor Lake) کمپانی اینتل، رم 32 گیگابایتی، فضای ذخیره‌سازی SSD با ظرفیت 1 ترابایتی و کارت گرافیک (GPU) RTX 4050 سری جی‌فورس کمپانی انویدیا (Nvidia) همراه با رم مجازی (VRAM) 6 گیگابایتی” مجهز خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
CES 2024؛ لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو 17 با پردازنده نسل چهاردهم اینتل معرفی شد

علاوه بر این، انتظار می‌رود این لپ‌تاپ از “صفحه نمایش لمسی اولد 16 اینچی (توسعه‌یافته‌شده توسط سامسونگ) با نسبت تصویر 16:10، رزولوشن 1600 در 2880 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی” بهره ببرد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>