Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات باتری هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو فاش شد

مشخصات باتری هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بررسی‌های مربوط به هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو، اکنون اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با مشخصات باتری این هدست جذاب را در اختیار ما قرار می‌دهند. کمپانی اپل در هنگام ثبت پیش‌سفارش‌ها، عمر باتری 2 ساعته برای “استفاده عمومی” و 2.5 ساعته برای “تماشای فایل‌های ویدیویی” را به کاربران وعده داده بود. اکنون به نظر می‌رسد که کمپانی اپل در ارائه این ارقام، دقت بی‌نظیری را اعمال کرده و آن‌ها را با چاشنی محافظه‌کاری ادغام کرده است.

معمای طولانی‌مدت حول ظرفیت واقعی باتری هدست اپل ویژن پرو سرانجام حل شد! این هدست واقعیت مجازی از یک باتری 3166 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. در نگاه اول ممکن است که این میزان از ظرفیت برای ابعاد نسبتاً بزرگ و وزن 353 گرمی این باتری چندان چشمگیر نباشد اما با نگاهی عمیق‌تر به سایر مشخصات باتری، کمپانی اپل ما را به نحو دیگری شگفت‌زده می‌کند! اما راز و رمز باتری این هدست چیست؟!

باتری این هدست قادر است حداکثر خروجی 13 ولت (6 آمپر) را ارائه دهد و این میزان از ولتاژ بسیار فراتر از آن چیزی که باتری‌های 3.8 ولتی تعبیه‌شده در گوشی‌های هوشمند می‌توانند به آسان دست یابند! با تبدیل این میزان از ولتاژ به ولتاژ باتری‌های معمولی گوشی‌های هوشمند با رقم خیره‌کننده “35.9 وات ساعت” معادل ظرفیت “9440 میلی‌آمپر ساعتی” مواجه می‌شویم! بنابراین تصور اینکه این باتری معادل یک پاور بانک 10000 میلی‌آمپر ساعتی برای این هدست عمل می‌کند، تصور بی‌راهی نیست!

همچنین مطالعه کنید
ویژگی Memories در Google Photos، به نمایشگرهای نست هاب گوگل افزوده خواهد شد

همان‌طور که می‌دانید باتری هدست اپل ویژن پرو، یک باتری خارجی است. این باتری از طریق یک کانکتور اختصاصی به هدست متصل می‌شود و به واسطه پورت USB-C تعبیه‌شده بر روی خود از شارژ سیمی 30 واتی پشتیبانی می‌کند. کانکتور اختصاصی این باتری بر مبنای سیستم قفل چرخان (Twist to Lock) توسعه یافته است و این سیستم، بستر مناسبی برای اتصال آسان و سریع باتری به به هدست را فراهم می‌سازد.

شایان ذکر است کمپانی اپل بسته‌های باتری مضاعفی برای هدست ویژن پرو را با قیمت 200 دلاری به فروش می‌گذارد، اما نکته قابل توجه این است که باتری‌های این بسته‌ها به هیچ‌عنوان قابل تعویض نیستند. در این شرایط با قطع شدن کابل، هدست خاموش می‌شود و پس از اتصال باتری جدید، هدست مجدداً راه‌اندازی می‌شود. ؟

کمپانی اپل از امروز (2 فوریه/ 13 بهمن) هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو را در دسترس ساکنان ایالات متحده آمریکا قرار داده است. انتظار می‌رود که این هدست تا اواخر سال جاری میلادی به بازارهای بین‌المللی نیز راه یابد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>