Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Lords of the Fallen

دنباله بازی Lords of the Fallen احتمالاً در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

عرضه‌ی بازی Lords of the Fallen برای کمپانی ناشر سی‌آی گیمز (CI Games) موفقیت‌آمیز بوده است و این شرکت طبق آخرین گزارشات توانسته بیش از یک میلیون نسخه از این عنوان را بفروشد و همچنین انتظار دارد که طی چند سال آینده درآمد خود از این بازی را به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار برساند. سازنده‌ی این بازی سولزلایک، استودیوی Hexworks، نیز هم‌اکنون مشغول ساخت بازی معرفی‌نشده‌ی دیگری در ژانر نقش‌آفرینی اکشن با نام رمزی «Project 3» است.

یکی از کاربران توییتر با نام «Kurakasis» اخیراً متوجه شد که شرکت سی‌آی گیمز در مقام ناشر بازی‌های استودیوی Hexworks، نام و علامت تجاری «Death of the Fallen» را در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۳ دی ۱۴۰۲) ثبت کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا این پروژه حکم اسپین-آفی برای بازی Lords of the Fallen را دارد یا دنباله‌ی مستقیم آن حساب می‌شود، اما وبینار این ناشر که در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۳ برگزار شده بود، علاقه‌ی سی‌آی گیمز به سرمایه‌گذاری بر روی موفقیت و محبوبیتی که توسط بازی‌ Lords of the Fallen به‌دست آمده را نشان می‌داد.

این عنوان قرار است «بر محور گزینه‌های گیم‌پلی جاه‌طلبانه‌تر جهت جلب نظر مخاطبان بیشتر ساخته شود» و وعده می‌دهد که از «یادگیری‌ها، تجربه و دانش قابل‌توجهی» که از طریق توسعه‌ی بازی سولزلایک محصول سال ۲۰۲۳ میلادی به‌دست آمده، بهره ببرد. اگر چنین مواردی نیز برای مشاهده‌ی ربط این دو بازی کافی نبود، «Project 3» نیز دقیقاً مانند بازی Lords of the Fallen از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) استفاده می‌کند.

نکته‌ی قابل توجه درباره‌ی این پروژه‌ی مرموز اما برنامه‌ریزی سی‌آی گیمز برای عرضه‌ی آن در سال ۲۰۲۶ است. قبلاً گفته شده بود که «Project 3» در اوایل سال ۲۰۲۴ برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت اما باید دید که نام «Death of the Fallen» برای همین پروژه به ثبت رسیده است یا این عنوان با «Project 3» فرق دارد. به هر حال و با توجه به موفقیت بازی Lords of the Fallen برای ناشر آن، انتظار می‌رود که در آینده‌ی نزدیک شاهد رونمایی از دنباله‌ی این بازی نیز باشیم.

همچنین مطالعه کنید
رونمایی از شخصیت استیو فاکس در تریلر جدید بازی Tekken 8

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>