Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

وعده اپل برای رفع لرزش دوربین‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس در هفته آینده

وعده اپل برای رفع لرزش دوربین‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس در هفته آینده

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

همانطور که ممکن است شنیده باشید، دوربین‌های جدید آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس با برنامه‌های شخص‌ثالث، به شکلی عجیب مشکل دارند که باعث می‌شود سیستم‌های فوکوس خودکار یا لرزشگیر اپتیکال (OIS) آن‌ها به‌طور غیرقابل کنترلی به‌لرزه درآیند. ظاهراً اپل از این مشکل آگاه شده و در حال کار بر روی رفع آن است.

این اشکال باعث می‌شود که ویدیوی ضبط‌شده با دوربین، غیرقابل استفاده باشد و بدتر از آن، ممکن است حتی به سخت‌افزار نیز آسیب برساند. با این حال، به نظر نمی‌رسد که آیفون 14 و 14 پلاس تحت تأثیر این اشکال قرار بگیرند.

اپل: هفته آینده یک راه حل برای رفع لرزش دوربین‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس ارائه می‌شود

همچنین، برنامه دوربین خود اپل به‌خوبی کار می‌کند، که نشان می‌دهد این یک مشکل نرم‌افزاری است تا سخت‌افزاری، چراکه فقط بر روی دوربین‌های برنامه‌های شخص‌ثالث تأثیر می‌گذارد. البته، برنامه‌های نصب‌شده نباید قادر به خراب شدن دوربین شما باشند، بنابراین احتمالاً این مشکل در خود API دوربین است.

اگر گوشی شما نیز با این مشکل مواجه شده است، باید بدانید که هیچ راه‌حل شناخته‌شده‌ای برای آن وجود ندارد، به غیر از استفاده نکردن از اینستاگرام، اسنپ چت، تیک‌تاک و برنامه‌های مشابه که این مشکل را ایجاد می‌کنند! البته اپل می‌گوید هفته آینده راه‌حلی برای آن ارائه می‌کند، بنابراین بهتر است این مدت را منتظر بمانید!

همچنین مطالعه کنید
کمپانی BOE از صفحه نمایش LTPO اولد گوشی‌های وان پلاس 12 و ایس 3 رونمایی کرد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>