Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

راه‌اندازی سرویس تعمیر محصولات اپل توسط خود کاربران در آمریکا

راه‌اندازی سرویس تعمیر محصولات اپل توسط خود کاربران در آمریکا

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سال گذشته اپل برنامه Self Service Repair خود را اعلام کرد که بر اساس آن بیش از 200 قطعه و ابزار تعمیر اصلی اپل را برای سری‌های آیفون 12 و 13 و همچنین آیفون جدیدتر یعنی آیفون SE 2022 ارائه می‌کند. این برنامه اکنون در آمریکا راه‌اندازی شده است تا کاربران در آنجا بتوانند به‌راحتی این قطعات را سفارش داده و خودشان دستگاه‌های خود را در خانه تعمیر کنند.

دارندگان دستگاه‌های آیفون می‌توانند قطعات موردنیاز خود را از فروشگاه Self Service Repair اپل انتخاب کرده و سفارش دهند. کاربران همچنین می‌توانند قطعات قدیمی خود را برای فروشگاه پست کرده و مبلغی را در فروشگاه به‌عنوان اعتبار برای خریدهای بعدی دریافت کنند. حتی گزینه‌ای برای اجاره ابزارهای تعمیر به قیمت 49 دلار در هفته وجود دارد تا مجبور نباشید تجهیزات ویژه‌ای برای تعمیر گوشی خود بخرید.

برنامه Self Service Repair شامل چه قطعاتی می‌شود؟

برنامه Self Service Repair دارای نمایشگرها، باتری‌ها، بلندگوها، ماژول‌های دوربین، سینی سیم‌کارت، موتورهای Taptic و همچنین مجموعه ای از قطعات یدکی متفرقه مانند پیچ ​​و مهره است. قیمت‌ها در هر محدوده متفاوت است و پک نمایشگر آیفون 13 (شامل صفحه‌نمایش، کیت پیچ، چسب و پیچ‌های امنیتی) با قیمت 269.95 دلار و بسته باتری یدکی 70.99 دلار قیمت دارد. همچنین ارسال صفحه‌نمایش قدیمی شما 33.60 دلار اعتبار و یک باتری قدیمی 24.15 دلار اعتبار در فروشگاه برای شما به همراه دارد.

راه‌اندازی سرویس تعمیر محصولات اپل توسط خود کاربران در آمریکا

 

همچنین مطالعه کنید
سونی در حال توسعه یک طرح اسکنر سه‌بعدی برای قرار دادن اشیاء دنیای واقعی در واقعیت مجازی است

اپل خاطرنشان کرده است که Self Service Repair، «برای افرادی در نظر گرفته شده است که در پیچیدگی‌های تعمیر دستگاه‌های الکترونیکی تجربه دارند». این کمپانی همچنین به صراحت اعلام کرده است که تعمیر گوشی شما با قطعاتی از برنامه Self Service Repair، ضمانت شما را باطل نمی‌کند، اگرچه آسیب‌های سخت‌افزاری که در طول فرآیند تعمیر رخ دهد پوشش داده نخواهد شد.

راه‌اندازی سرویس تعمیر محصولات اپل توسط خود کاربران در آمریکا

برخی از تعمیرات مانند تعویض نمایشگر به نرم‌افزار پیکربندی سیستم برای تکمیل فرآیند تعمیر نیاز دارند. برای تکمیل مراحل تعمیر، کاربران باید از طریق گفتگوی آنلاین یا تلفنی با پشتیبانی فروشگاه Self Service Repair تماس بگیرند تا نرم‌افزار پیکربندی سیستم را راه‌اندازی کنند.

برنامه آینده اپل برای Self Service Repair:

اپل می‌گوید که برنامه Self Repair در نهایت مک‌های Apple-silicon خود را نیز پوشش می‌دهد و به مناطق دیگری گسترش خواهد یافت که اروپا به‌طور خاص برای اواخر امسال ذکر شده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>