جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

معرفی سیستم پایش سلامت پیشرفته TruSense هواوی؛ تشخیص مشکلات تنفسی با شنیدن سرفه شما!

معرفی سیستم پایش سلامت TruSense هواوی؛ تشخیص مشکلات تنفسی با شنیدن سرفه شما!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی هواوی قصد دارد تا مرزهای فناوری پایش سلامت گجت‌های پوشیدنی را جابه‌جا کند؛ چند هفته پیش بود که یک منبع آگاه به احتمال رونمایی از فناوری جدید نظارت بر فشار خون این برند چینی در ماه سپتامبر (حوالی شهریور و مهر) اشاره کرد. با این حال، به نظر می‌رسد نوآوری‌های هواوی در این زمینه با فناوری دیگری نیز ادامه می‌یابد.

هواوی به‌تازگی از سیستم پایش سلامت پیشرفته‌ی Trusense با ماژول‌های حسگر، الگوریتم‌های تشخیص و مدل‌های کلان‌داده‌ی ویژه‌ی خود رونمایی کرده است. این شرکت در حال کار بر روی فناوری پیشرفته‌ای است که تنها با گوش دادن به سرفه، توانایی تشخیص مشکلات تنفسی کاربر را خواهد داشت. برای آشنایی بیشتر با این سیستم پایش سلامت، با اِروتِک همراه باشید.

۱. ساعت‌های هوشمند به‌زودی به سرفه شما گوش می‌دهند!

معرفی سیستم پایش سلامت پیشرفته TruSense هواوی؛ تشخیص مشکلات تنفسی با شنیدن سرفه شما!

هواوی اخیراً از دو پیشرفت مهم در فناوری‌های مرتبط به قابلیت‌های پایش سلامت در گجت‌های پوشیدنی خبر داد. اولین مورد به تحقیقی بی‌سابقه و ارزشمند در زمینه‌ی بهداشت تنفسی اختصاص دارد. این غول فناوری چینی نمونه‌هایی از انواع مختلف صدای سرفه و داده‌های فیزیولوژیکی مانند نرخ تنفس، ضربان قلب و سایر پارامترها را جمع‌آوری کرده و آن‌ها با استفاده از الگوریتم خود که می‌تواند خطرات عفونت ریه را تشخیص دهد، موردبررسی قرار داده است.

علاوه‌ بر این، الگوریتم پیشرفته‌ی هواوی حتی می‌تواند غربالگری خطر بیماری انسدادی مزمن ریه و ارزیابی عملکرد ریه را انجام دهد. تمامی این فرآیندها توسط سیستم Trusense هواوی در گجت‌های پوشیدنی اجرا می‌شود که قادر است به سرفه‌های شما به‌طور تخصصی گوش دهد. این غول فناوری چینی، دقت نظارت بر سلامت تنفسی را از طریق نوآوری‌های خود در زمینه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تضمین می‌کند.

۲. فناوری جدید غربالگری سلامت عروق و خطرهای احتمالی

مشابه نوآوری‌های هواوی در زمینه‌ی سلامت تنفسی، این کمپانی همچنین قصد به‌کارگیری یک فناوری پیشرفته برای غربالگری سلامت عروق را دارد. هواوی در حال توسعه‌ی حسگرهای با دقت بالا همراه با نرم‌افزار بهبودیافته است که می‌تواند شاخص‌های حیاتی سلامت عروق را شناسایی کند. به عبارت دیگر، ترکیب سخت‌افزار و نرم‌افزار پیشرفته‌ی هواوی به شناسایی خطرات قلبی عروقی احتمالی کاربران کمک می‌کند.

۳. سیستم TruSense هواوی دقیقاً چیست؟

به بیان ساده، هواوی با این سیستم پیشرفته می‌خواهد فراتر از فناوری‌های پایش سلامت گجت‌های پوشیدنی قدم بردارد. این هدف بزرگ به‌شکل‌های گوناگونی مانند پیشرفت‌های اخیر در ماژول‌های حسگر، الگوریتم‌های تشخیص بهبودیافته و مدل‌های کلان‌داده برای نظارت بهتر بر سلامت کاربر به نمایش گذاشته شده‌اند. بنابراین، سیستم TruSense هواوی فضای کاوش زمینه‌هایی مانند بیماری عروق کرونر قلب، سلامت روان، فشار خون و نظارت بر قند خون را گسترش می‌دهد.

۴. همکاری هواوی با متخصصان صنعت

بخش محصولات پوشیدنی هواوی و تیم سرویس پایش سلامت TruSense در حال حاضر فعالانه روی پروژه‌ای با پیشگامی اتحادیه‌ی اروپا در زمینه تحقیقات قلبی‌عروقی به نام «iCARE4CVD» کار می‌کنند. این پروژه شامل دانشگاهیان و مؤسسات برجسته‌ی صنعت می‌شود و مجموع سرمایه‌گذاری آن به بیش از ۲۰ میلیون یورو در طی پنج سال می‌رسد. شایان ذکر است که هواوی تنها تولیدکننده‌ی گجت‌های پوشیدنی به حساب می‌آید که در این پروژه مشارکت دارد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *