Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساعت هوشمند بلک شارک S1 پرو در سطح بین‌المللی عرضه می‌شود

ساعت هوشمند بلک شارک S1 پرو در سطح بین‌المللی عرضه می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در ماه سپتامبر (2 ماه پیش) کمپانی بلک شارک (برند گیمینگ شیائومی) از برخی از لوازم جانبی گیمینگ از جمله ساعت هوشمند بلک شارک S1 رونمایی کرد. به تازگی، این برند یک عضو قدرتمندتر را نیز به کلکسیون ساعت‌های هوشمند خود اضافه کرده است. ساعت هوشمند بلک شارک S1 پرو بدنه‌ای مقاوم دارد و از استاندارد IP68 (مقاومت در برابر آب، گرد و غبار) بهره می‌برد. علاوه بر این، دستیار صوتی این گجت زیبا، از چت‌بات هوش مصنوعی چت جی پی تی نیز پشتیبانی می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید با اِروتِک همراه باشید.

ساعت هوشمند بلک شارک S1 پرو به یک “صفحه نمایش امولد 1.43 اینچی دایره‌ای شکل با رزولوشن 466 در 466 پیکسل، نرخ تازه‌سازی 60 هرتزی و حداکثر روشنایی 600 نیتی” مجهز می‌باشد. مشابه با اغلب ساعت‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه شیائومی، این ساعت نیز عملکرد خود را بر مبنای سیستم عامل FreeRTOS ارائه می‌دهد. با این حال، این سیستم عامل با برخی از تنظیمات منحصر به فرد بلک شارک (مانند ادغام دستیار صوتی با هوش مصنوعی چت جی پی تی) نیز شخصی‌سازی شده است. ادغام دستیار صوتی این ساعت با هوش مصنوعی چت جی پی تی، به چت‌بات اجازه می‌دهد تا به سوالات احتمالی ساده‌ای که ممکن است درباره تنظیمات و اتصالات ساعت و گوشی هوشمند جفت‌شده با آن پیش بیاید، پاسخ دهد.

کمپانی بلک شارک، وعده عمر باتری 15 روزه (در حالت استفاده معمولی) را برای این ساعت به کاربران می‌دهد. از سایر مشخصات ساعت هوشمند بلک شارک S1 پرو می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • پشتیبانی از تماس بلوتوثی از طریق دستگاه (بدون نیاز به هدفون)
  • پشتیبانی از ارتباط میدان نزدیک (NFC)
  • نظارت 24 ساعته بر پارامترهای سلامت جسمانی مانند “ضربان قلب و اکسیژن خون”
  • پشتیبانی و ردیابی 100 حالت ورزشی منحصر به فرد

ساعت هوشمند بلک شارک S1 پرو در 2 گزینه رنگی “مشکی” و “آبی نفتی” با قیمت 69 دلار از طریق وب‌سایت رسمی بلک شارک و وب‌سایت فروشگاهی Aliexpress به فروش می‌رسد.

همچنین مطالعه کنید
حلقه هوشمند اپل ممکن است زودتر از انتظار معرفی شود!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>