Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Gears 6 احتمالاً در تابستان امسال رونمایی خواهد شد

بازی Gears 6 احتمالاً در تابستان امسال رونمایی خواهد شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی Gears 6 برای مدت زیادی در دست ساخت قرار داشته است و طبق آن‌چه که گزارشات قبلی مدعی شده بودند، استودیو کوالیشن (The Coalition) تاکنون دو پروژه‌ی معرفی‌نشده‌ی خود را جهت تمرکز بر این عنوان تیراندازی سوم‌شخص پرچم‌دار لغو کرده است. این موضوع باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها پیرامون تاریخ رونمایی رسمی از قسمت بعدی سری Gears of War شدت بگیرد و حالا که به پنجمین سالگرد بازی Gears 5 هم نزدیک هستیم، کنجکاوی‌ها در اوج خود قرار دارد.

جف گراب، ژورنالیست مطرح دنیای بازی‌های ویدیویی، اخیرا در جریان پادکست Xcast به احتمال رونمایی از بازی Gears 6 در تابستان امسال اشاره کرد. کمی بعد از صحبت‌های جف گراب در این پادکست، تام وارن، ژورنالیست فعال در خبرگزاری The Verge، به‌صورت مختصر گفت که این موضوع صحت دارد.

مایکروسافت اوایل سال ۲۰۲۴ اعلام کرد که رویداد ایکس باکس گیم شوکیس (Xbox Game Showcase) در ماه ژوئن برگزار خواهد شد. از این رو، اگر قرار باشد نسخه‌ی جدیدی از سری Gears of War در تابستان امسال معرفی شود، احتمالاً مایکروسافت از این بازی در جریان رویداد موردانتظار ایکس باکس گیم شوکیس پرده برخواهد داشت.

برخی از گزارش‌هایی که اوایل سال جاری میلادی منتشر شده بودند، به پیشرفت فراتر از انتظارات استودیوی کوالیشن در توسعه‌ی بازی Gears 6 اشاره می‌کردند و از ادامه‌ی ساختار نیمه‌جهان‌باز عنوان Gears 5 محصول سال ۲۰۱۹ خبر می‌دادند.

همچنین مطالعه کنید
حالت آفلاین به‌زودی به بازی Nightingale اضافه خواهد شد

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>