Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آنر پوشیدنی‌های هوشمند آنر واچ جی اس 4 و آنر بند 9 را معرفی کرد

آنر پوشیدنی‌های هوشمند آنر واچ جی اس 4 و آنر بند 9 را معرفی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

آنر امروز از دو پوشیدنی جدید خود به نام‌های آنر واچ جی اس 4 (Honor Watch GS 4) و آنر بند 9 (Honor Band 9) رونمایی کرد. برای آشنایی بیشتر با این دو محصول جذاب با اِروتِک همراه باشید.

آنر واچ جی اس 4 (Honor Watch GS 4)

بیایید ابتدا در مورد آنر واچ جی اس 4 صحبت کنیم. این ساعت هوشمند دارای یک صفحه نمایش امولد دایره ای 1.43 اینچی با وضوح 466 در 466 پیکسلی و تراکم پیکسلی 326 ppi است. این محصول از بیش از 8000 واچ فیس (صفحه ساعت) مختلف پشتیبانی کرده و کاربران همچنین می‌توانند با آپلود عکس از آلبوم دستگاه متصل، واچ فیس شخصی خود را ایجاد کنند.

آنر واچ جی اس 4 از فولاد ضد زنگ 316L ساخته شده و نسخه Jasper Astrolabe آن دارای قابی طلایی است. با این حال، همه مدل‌ها 10.5 میلی‌متر ضخامت دارند و دارای دو دکمه فیزیکی در سمت راست هستند.

واچ جی اس 4 از ویژگی‌های معمول سلامتی و تناسب اندام مانند پایش ضربان قلب، ردیابی خواب، و اندازه‌گیری استرس و سطح اکسیژن خون پشتیبانی می‌کند. این ساعت همچنین می‌تواند سطح فشار خون کاربران را اندازه‌گیری کرده و فیبریلاسیون دهلیزی را تشخیص دهد.

علاوه بر این، واچ جی اس 4 از بیش از 100 حالت ورزشی داخلی و خارجی، از جمله 85 حالت ورزشی سفارشی و بیش از 10 حالت ورزشی حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند.

آنر واچ جی اس 4 با دستگاه‌های دارای اندروید 9 و بالاتر و iOS 11 و بالاتر سازگار است. آنر ظرفیت باتری این ساعت هوشمند را فاش نکرده است، با این حال مدعی شده است که در سناریوی استفاده معمولی، 14 روز استقامت دارد و با یک شارژ 5 دقیقه‌ای به اندازه یک روز دوام می‌آورد.

سایر ویژگی‌های برجسته این دستگاه عبارتند از؛ 32 مگابایت رم، 4 گیگابایت حافظه داخلی، گواهینامه مقاومت در برابر آب 5ATM، یک بلندگو و میکروفون برای تماس بلوتوثی (BT 5.0) و قابلیت NFC.

علاوه بر این، آنر واچ جی اس 4 دارای آنتن دو بانده برای ناوبری است و از پنج سیستم موقعیت‌یابی ماهواره‌ای Beidou ،GPS ،GLONASS ،GALILEO و QZSS پشتیبانی می‌کند. وزن این ساعت هوشمند بدون بند 44 گرم است و برای اندازه مچ دست 140 تا 210 میلی‌متری قابلیت تنظیم دارد.

آنر واچ جی اس 4 همچنین دارای سه گزینه رنگی با نام‌های Galaxy Shuttle ،Starry Sky Exploration و Jasper Astrolabe است. دو مورد آخر با بندهای چرمی عرضه می شوند و قیمت آنها 1199 یوان (165 دلار / 155 یورو) است، در حالیکه مورد اول با بند سیلیکونی به قیمت 999 یوان (140 دلار / 130 یورو) عرضه می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
افشای اسکرین‌شات‌های دقیق از گلکسی واچ 5 با رابط کاربری One UI Watch 4.5

آنر بند 9 (Honor Band 9)

آنر بند 9 دارای یک صفحه‌نمایش لمسی 1.57 اینچی امولد 60 هرتزی با وضوح 402 در 256 پیکسلی و تراکم پیکسل 302 ppi با پشتیبانی از واچ‌فیس‌های مختلف است. قاب این ساعت از فیبر پلیمری ساخته شده، در حالیکه بندها از چرم یا سیلیکون ساخته شده‌اند.

این اسمارت بند جدید دارای 4 مگابایت رم و 48 مگابایت حافظه داخلی است و با دستگاه‌های دارای اندروید 9 و بالاتر و iOS 11 و بالاتر سازگار است. آنر بند 9 از 96 حالت ورزشی داخلی و خارجی (85 حالت سفارشی، 11 حالت حرفه‌ای) پشتیبانی می‌کند و با قابلیت‌های نظارت بر ضربان قلب، ردیابی خواب و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون همراه است. این ساعت همچنین می‌تواند سطح فشار خون را اندازه‌گیری کرده و از تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی و ردیابی دوره قاعدگی زنان نیز پشتیبانی می‌کند.

در بخش اتصالات آنر بند 9 از اتصال BLE 5.3 و قابلیت NFC بهره می‌برد. این مچ‌بند همچنین دارای یک بلندگو و میکروفون داخلی بوده و اعلام شده است که برای 14 روز استفاده معمولی و 10 روز استفاده سنگین دوام می‌آورد.

از بقیه نکات برجسته آنر بند 9 می‌توان به بهره‌مندی از گواهینامه ضد آب 5ATM و کنترل موسیقی و دوربین متصل اشاره کرد.

این مچ بند سلامتی در رنگ‌های بنفش، مشکی و آبی عرضه می‌شود، وزن آن بدون بند 16.3 گرم بوده و دارای طول قابل تنظیم 135 تا 200 میلی‌متری است. قیمت نسخه NFC آنر بند 9 برابر با 299 یوان (40 دلار / 38 یورو) تعیین شده، در حالیکه غیر NFC با برچسب قیمتی 249 یوان (35 دلار / 32 یورو) به فروش می‌رسد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>