Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساعت هوشمند Ranger XR1 با شارژدهی 8 روزه عرضه شد

ساعت هوشمند Ranger XR1 با شارژدهی 8 روزه عرضه شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی Cult.sport یک ساعت هوشمند جدید به نام «Ranger XR1» را راهی بازار کرد. این گجت پوشیدنی بعد از ساعت هوشمند «Cult Active TR» که چند روز پیش عرضه شده بود، به بازار راه می‌یابد تا علاقه‌مندان به ورزش و تناسب اندام را هدف قرار دهد. برای اطلاع از مشخصات و ویژگی‌های ساعت هوشمند جدید Cult.sport، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات ساعت هوشمند Ranger XR1

این ساعت هوشمند دارای یک صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچی امولد با قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن است که بررسی لحظه‌ای ساعت و اعلان‌ها را بسیار راحت می‌کند. گجت پوشیدنی Ranger XR1 به کاربران امکان انتخاب از بین بیش از 200 واچ‌فیس و گزینه‌ی مختلف برای شخصی‌سازی این ساعت هوشمند را ارائه می‌دهد و قادر به برقراری تماس بلوتوثی است. به‌لطف این قابلیت می‌توانید مستقیماً از طریق ساعت هوشمند تماس بگیرید و دیگر نیازی به گوشی هوشمند خود نخواهید داشت.

ساعت هوشمند Ranger XR1 با شارژدهی 8 روزه عرضه شد

برای آن دسته از کاربرانی که متمرکز بر سلامت و تناسب اندام هستند هم ساعت هوشمند Ranger XR1 قابلیت‌های متعددی در اختیار دارد. برخی از اصلی‌ترین قابلیت‌های این گجت شامل مواردی نظیر پایش ضربان قلب، نظارت بر سطح اکسیژن خون، قدم‌شمار، میزان کالری‌ای که سوزانده‌اید و همچنین نظارت بر وضعیت خواب کاربر می‌شود. علاوه‌بر این‌ها، جدیدترین ساعت هوشمند Cult.sport به قابلیتی برای اطلاع‌رسانی شاخص توده‌ی بدنی (BMI) نیز مجهز است و از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی گوناگون پشتیبانی می‌کند تا گجت چندمنظوره‌ای برای انواع برنامه‌های تمرینی کاربران باشد.

همچنین مطالعه کنید
ساعت هوشمند سیتیزن CZ اسمارت رونمایی شد

ساعت هوشمند Ranger XR1 با شارژدهی 8 روزه عرضه شد

این گجت پوشیدنی با برنامه‌ی «Cultsport Watch» نیز سازگار است و از این طریق قابلیت‌های جدیدی مانند ماشین حساب، نتایج زنده‌ی کریکت و موارد دیگر را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. ساعت هوشمند Ranger XR1 از یک باتری با شارژدهی ۸ روزه برخوردار است و در رنگ‌بندی‌های مشکی، خاکستری و قرمز عرضه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این گجت را هم‌اکنون از طریق فروشگاه آمازون با قیمت پایه‌ی ۳٬۴۹۹ روپیه (حدود ۴۳ دلار) سفارش دهند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>