Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساعت هوشمند Lemtofit Lem 3 با الکتروکاردیوگرافی و پایش قند خون عرضه شد

ساعت هوشمند Lemtofit Lem 3 با الکتروکاردیوگرافی و پایش قند خون عرضه شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی Lemtofit، یکی از تولیدکنندگان گجت‌های پوشیدنی، جدیدترین مدل ساعت هوشمند خود با نام «Lemtofit Lem 3» را روانه‌ی بازارهای جهانی کرد. طبق آن‌چه که توسط این شرکت چینی اعلام شده است، ساعت هوشمند جدید Lemtofit Lem 3 از قابلیت الکتروکاردیوگرافی جهت بررسی فعالیت الکتریکی قلب کاربران بهره می‌برد و تأییدیه‌ی این ویژگی را از سازمان غذا و داروی چین (CFDA) دریافت کرده است. به عبارت دیگر، این ساعت هوشمند می‌تواند به عنوان یک دستگاه نوار قلب یا الکتروکاردیوگراف (ECG) مورداستفاده قرار بگیرد.

قابلیت‌های ساعت هوشمند Lemtofit Lem 3

ساعت هوشمند Lemtofit Lem 3 با الکتروکاردیوگرافی و پایش قند خون عرضه شد

ساعت هوشمند Lemtofit Lem 3 یک گجت پوشیدنی نسبتاً مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود که به قابلیت‌های پایش سلامت متعددی مجهز شده و در میان آن‌ها، الکتروکاردیوگرافی بیش از سایر قابلیت‌ها خودنمایی می‌کند. از سایر ویژگی‌های پایش سلامت این ساعت هوشمند باید به مواردی نظیر پایش قند خون (غیرتهاجمی)، اکسیژن خون، ضربان قلب و نظارت بر دمای بدن اشاره کرد.

این ساعت هوشمند صفحه نمایشی ۱٫۹۲ اینچی دارد، از مکالمه‌ی بلوتوثی پشتیبانی می‌کند و حالت‌های ورزشی مختلف را در دسترس کاربر قرار می‌دهد. گجت پوشیدنی جدید Lemtofit با استفاده از دستیار صوتی آن نیز قابل کنترل است و با یک‌بار شارژ و در صورت استفاده‌ی معمولی، تا ۷ روز بدون مشکل کار می‌کند و شارژدهی دارد.

همچنین مطالعه کنید
آپدیت جدید برای گلکسی Watch 4 منتشر شد؛ واچ‌فیس‌های جدید از راه رسیدند!

با وجود اینکه شرکت Lemtofit از دریافت گواهی تأیید سازمان غذا و داروی چین (CFDA) برای قابلیت الکتروکاردیوگرافی ساعت هوشمند خود خبر داده، اما این کمپانی تاکنون جزئیات این گواهی را به اشتراک نگذاشته است. این مسئله نشان می‌دهد که دقت الکتروکاردیوگرافی ساعت هوشمند‌ Lemtofit Lem 3 ثابت نشده است. گجت Lem 3 همچنین باید توسط اداره‌ی ملی تجهیزات پزشکی (NMPA) که در سال ۲۰۱۸ جایگزین سازمان غذا و داروی چین شد، تأیید شود. طبق بیانیه‌ی سازمان غذا و داروی ایالات متحده‌ی آمریکا (FDA)، اندازه‌گیری‌های غیرتهاجمی قند خون نیز غیرقابل اعتماد به حساب می‌آیند و توصیه می‌شود که از ساعت‌های هوشمند و حلقه‌های هوشمند جهت پایش قند خون استفاده نکنید.

ساعت هوشمند Lemtofit Lem 3 با الکتروکاردیوگرافی و پایش قند خون عرضه شد

برچسب قیمتی ۱۵۹٫۹۹ دلار برای ساعت هوشمند Lemtofit Lem 3 در نظر گرفته شده است، اما امکان خرید مستقیم این محصول از سایت رسمی شرکت Lemtofit با قیمت تخفیف‌خورده‌ی ۴۹٫۹۹ دلاری نیز وجود دارد. قابلیت‌های گسترده‌ی پایش سلامت و تناسب اندام موجود در این ساعت هوشمند همراه با قیمت بسیار ارزان آن، می‌تواند تقاضا برای Lem 3 را افزایش دهد و کاربران زیادی را جذب این گجت پوشیدنی کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>