Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساعت هوشمند موتو واچ 40 موتورولا معرفی شد

ساعت هوشمند موتو واچ 40 موتورولا معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

موتورولا لیست ساعت‌های هوشمند خود را با محصول جدید خود به نام موتو واچ 40 (Moto Watch 40) گسترش داد. این نسخه کمی جمع‌و‌جورتر از موتو واچ 70 است که در ماه می سال گذشته میلادی در کنار موتو واچ 200 معرفی شد. برای آشنایی با این محصول نسبتاً ارزان‌قیمت با اِروتِک همراه باشید.

ساعت هوشمند موتو واچ 40 موتورولا معرفی شد

موتو واچ 40 داری یک نمایشگر ال‌سی‌دی خمیده 1.57 اینچی با بیش از 85 گزینه واچ فیس است. این ساعت از بدنه‌ای از جنس آلیاژ روی و بند ساعت سیلیکونی قابل تعویض بهره می‌برد و استاندارد IP67 را نیز دریافت کرده است. سیستم‌عامل موتو واچ (Moto Watch) موتورولا بخش نرم‌افزاری این محصول را پوشش می‌دهد. لازم به ذکر است که واچ 40 از اعلان‌های دستگاه متصل (پیامک یا تماس) پشتیبانی می‌کند با این حال امکان پاسخ به پیام یا تماس‌ها را ندارد.

در محصول جدید موتورولا، امکان ردیابی 24 ساعته ضربان قلب، میزان اکسیژن خون (SpO2) و همچنین نظارت بر خواب و استرس وجود دارد که همگی از ادغام و یکپارچگی با گوگل فیت (Google Fit) پشتیبانی می‌کنند. واچ 40 دارای یک باتری 240 میلی‌آمپر ساعتی است که موتورولا ادعا می‌کند با یک بار شارژ تا 10 روز می‌تواند دوام بیاورد. همچنین با استفاده از شارژر مغناطیسی دو پین همراه، سرعت شارژ سریعی را دریافت می‌کنید که برای شارژ کامل ساعت در 25 دقیقه کافی است.

همچنین مطالعه کنید
هدفون ریلمی بادز ایر 5 پرو با پشتیبانی از 40 ساعت پخش عرضه می‌شود

موتو واچ 40 موتورولا در رنگ‌های مشکی فانتوم و رزگلد با قیمت 65 دلاری روانه بازار می‌شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>