Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کمپانی Omate از حلقه هوشمند «Ice Ring» با پایش سلامتی رونمایی کرد

کمپانی Omate از حلقه هوشمند “آیس رینگ” با پایش سلامتی رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی اُمِیت (Omate) از نمونه‌ی جدید حلقه هوشمند خود با نام “آیس رینگ (Ice Ring)” رونمایی کرد. این حلقه هوشمند که از آلیاژ تیتانیوم ساخته شده، طراحی باریک و مینیمالی دارد و از قابلیت‌های نظارت بر سلامتی مانند پایش خواب، ضربان قلب و سطح اکسیژن خون بهره می‌برد. برای آشنایی بیشتر با حلقه هوشمند جدید Omate با اِروتِک همراه باشید.

حلقه‌ هوشمند «Ice Ring» کمپانی Omate توانایی اندازه‌گیری کردن سطح استرس و فشار خون کاربران را دارد و فعالیت‌های شما را همراه با پشتیبانی از چندین حالت ورزشی مختلف دنبال می‌کند. به کمک این حلقه‌ هوشمند می‌توانید مسیر فعالیت‌های ورزشی خارج از خانه‌ی خود را از طریق برنامه‌ی Google Maps و GPS موجود در گوشی هوشمند خود ثبت کنید.

حلقه هوشمند جدید Omate به پایش و ردیابی چهار مرحله‌ی خواب می‌پردازد؛ بیداری، خواب عمیق، خواب REM (خواب با حرکت سریع چشم) و خواب سبک. این الگوریتم بسته به کیفیت خواب شما، از بین ۰ تا ۱۰۰ به آن امتیاز می‌دهد و برنامه‌ی همراه Omate نیز آنالیز و تحلیل پرجزئیاتی را درباره‌ی کیفیت خواب شما ارائه می‌کند.

به کمک همین برنامه در گوشی اندرویدی یا آیفون می‌توانید به داده‌های مربوط به ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و سایر فعالیت‌های خود دسترسی داشته باشید.

همچنین مطالعه کنید
اسپیکر درخشان Horizon برند لوئیس ویتون، وسیله‌ای برای تانوس!

حلقه هوشمند «Ice Ring» با پایش سلامتی

در مورد مشخصات فنی حلقه‌ هوشمند «Ice Ring» نیز باید گفت که این حلقه به تراشه‌ی «GR5515GGBD» گودیکس (Goodix) مجهز است و 1 مگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. ضخامت این حلقه هوشمند جدید ۲.۵ میلی‌متر، وزن آن ۲.۹ گرم است و از گواهی ضد آب و گرد و خاک IP68 بهره می‌برد.

شارژر حلقه هوشمند «Ice Ring»

حلقه‌ هوشمند Ice Ring با بلوتوث ۵.۱ و یک باتری ۲۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود. باتری این حلقه نیز طبق تبلیغات کمپانی Omate، در حالت استندبای برای ۱۰ روز دوام خواهد آورد و با استفاده‌ی معمولی از این حلقه باید انتظار ۴ تا ۶ روز طول عمر را از باتری Ice Ring داشته باشید. وقتی که باتری این حلقه کاملاً خالی شد، می‌توانید از پایه‌ی شارژ مغناطیسی که همراه با آن عرضه می‌شود جهت شارژ باتری حلقه استفاده کنید. با توجه به گفته‌های کمپانی Omate، شارژ حلقه هوشمند Ice Ring با این روش تنها در عرض ۳۰ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

حلقه‌ «Ice Ring» کمپانی Omate در ۶ اندازه و ۳ رنگ‌بندی (طلایی، نقره‌ای و مشکی فضایی) در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت این حلقه ۱۹۹ یورو (۲۲۰ دلار) است و در حال حاضر تنها از طریق فروشگاه‌های «Ice-Watch» و «Louis Pion» در اروپا امکان خرید آن وجود دارد و در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ میلادی در آمریکای شمالی نیز موجود خواهد شد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>