Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

حلقه هوشمند گلکسی رینگ در اپلیکیشن Good Luck سامسونگ رؤیت شد

حلقه هوشمند گلکسی رینگ در اپلیکیشن Good Lock سامسونگ رؤیت شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی سامسونگ در ماه گذشته میلادی یک ویدیو تبلیغاتی از حلقه هوشمند گلکسی رینگ را در مراسم Unpacked (مراسم رونمایی از سری گلکسی S24 و هوش مصنوعی گلکسی) به نمایش گذاشت، اما این کمپانی از آن زمان تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با بازه زمانی رونمایی یا مشخصات و قابلیت‌های اولین حلقه هوشمند خود را با علاقه‌مندان به اشتراک نگذاشته است. با این حال، با رؤیت این حلقه هوشمند در اپلیکیشن Good Lock (اپلیکیشن اختصاصی سامسونگ برای شخصی‌سازی رابط کاربری محصولات این کمپانی) به نظر می‌رسد در حال حاضر سامسونگ تمرکز اصلی خود را بر روی توسعه این گجت کاربردی قرار داده است.

حلقه هوشمند گلکسی رینگ در اپلیکیشن Good Luck سامسونگ رؤیت شد

حلقه هوشمند گلکسی رینگ به‌تازگی در بخش ویجت باتری (نمایش درصد شارژ گجت‌ها در یک ویجت) اپلیکیشن Good Lock در کنار سایر گجت‌های کمپانی سامسونگ همچون “ساعت هوشمند گلکسی واچ، مچ‌بند سلامتی گلکسی فیت، هدفون گلکسی بادز” قرار گرفته است. در حالیکه شایعات پیشین از رونمایی از حلقه هوشمند گلکسی رینگ در سه ماهه سوم سال 2024 یا سه ماهه نخست سال 2025 میلادی خبر می‌دادند، اما با قرار گرفتن این حلقه هوشمند در فهرست گجت‌های پشتیبانی‌شده توسط اپلیکیشن Good Lock می‌توان انتظار داشت که رونمایی از این محصول در سال جاری میلادی صورت بگیرد.

در صورت صحت این حدس و گمان‌ها و موفقیت سامسونگ در تولید انبوه این حلقه، دور از انتظار نیست که شاهد رونمایی اولین حلقه هوشمند سامسونگ در کنار گوشی‌های تاشو سری زد فولد 6 و زد فلیپ 6 این کمپانی باشیم.

همچنین مطالعه کنید
اپل اپلیکیشن اندرویدی Tracker Detect را برای یافتن ردیاب هوشمند خود (AirTags) منتشر کرد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>