Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

افشای تاریخ معرفی سری هواوی میت 70 و تلاش هواوی برای شکست اپل!

افشای تاریخ معرفی سری هواوی میت 70 و تلاش هواوی برای شکست اپل!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از عرضه موفقیت‌آمیز سری هواوی میت 60 (شامل هواوی میت 60، هواوی میت 60 پرو، هواوی میت 60 پرو پلاس و هواوی میت 60 RS آلتیمیت)، در حال حاضر کمپانی هواوی بر روی توسعه و تولید گوشی‌های هوشمند سری هواوی میت 70 (Huawei Mate 70) خود تمرکز کرده است. اکنون نیز یک افشاگر با نام کاربری “Smart Pikachu” در پیام‌رسان ویبو، جزئیات بیشتری را در رابطه با جدول زمانی معرفی این سری در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

به ادعای Smart Pikachu کمپانی هواوی قصد دارد سری هواوی میت 70 را در بازه زمانی مشابهی با عرضه سری هواوی میت 60، یعنی در ماه سپتامبر، به بازار عرضه نماید. این منبع آگاه در ادامه افزود:

گوشی‌های سری میت 70 (شامل هواوی میت 70، هواوی میت 70 پرو و هواوی میت 70 پرو پلاس) “قوی‌تر” از گوشی‌های سری آیفون 16 کمپانی اپل خواهند بود!

در صورت صحت بازه زمانی اعلام شده، بدون شک کمپانی هواوی قصد دارد در یک نبرد سخت گوشی‌های آیفون کمپانی اپل را شکست دهد. علاوه بر این، اسمارت پیکاچو از تلاش کمپانی هواوی برای توسعه یک سنسور 1 اینچی برای دوربین اصلی یک گوشی هوشمند از سری “هواوی میت” یا “هواوی P” خبر داد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی های iQOO نئو 9 و نئو 9 پرو در 3 گزینه رنگی رونمایی شدند

علاوه بر این، در حال حاضر کمپانی هواوی بر روی توسعه سری هواوی P70 نیز تمرکز دارد. با استناد به شایعات منتشر شده، احتمال می‌رود هواوی P70 با دو اندازه متفاوت صفحه نمایش به بازار عرضه شود. علاوه بر این، انتظار می‌رود این دستگاه از صفحه نمایش اولد 6.7 اینچی با رزولوشن 1.5K و حاشیه‌های کناری خمیده بهره ببرد و در دوربین اصلی خود به سنسور IMX989 کمپانی سونی مجهز باشد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>