Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ نمایش جدید بازی Suicide Squad: Kill the Justice League مشخص شد

تاریخ نمایش جدید بازی Suicide Squad: Kill the Justice League مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیوی راک‌استدی (Rocksteady) به‌تازگی تاریخ نمایش جدید عنوان Suicide Squad: Kill the Justice League با محوریت محتواهای پایان بازی را اعلام کرد. این رویداد آنلاین در روز ۱۹ ژانویه (۲۹ دی) و با حضور استریمرهایی نظیر «DrLupo» و «Shroud» و «Tarik» برگزار خواهد شد.

اگرچه در حال حاضر جزئیات زیادی درباره‌ی محتوای بعد از به پایان رساندن داستان اصلی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در دسترس نیست، اکسل رایدبی (Axel Rydby) در مقام کارگردان این بازی به معرفی برخی از فعالیت‌ها و مأموریت‌های آن پرداخته است. در جریان پرسش و پاسخی که در دیسکورد برگزار شده بود، این بازی‌ساز توضیح داد که مأموریت‌های «Incursion» قرار است مخاطبان را به سفینه‌ی شخصیت برینیاک (Brainiac)، شرور اصلی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، بفرستد. این‌طور که به نظر می‌رسد، حفظ و نگه‌داری کردن از سپر یکی از وظایف اصلی این نوع مأموریت‌ها به حساب می‌آید. علاوه‌بر این، مأموریت‌های «Killing Time» نیز به شکلی طراحی شده که بازیکنان را در مقابل موج‌های مختلف دشمنان قرار دهد و همان‌طور که انتظار می‌رود، هر موج نسبت به موج قبلی خود چالشی‌تر خواهد شد و دشمنان قوی‌تری را به سمت بازیکنان خواهد فرستاد.

همچنین مطالعه کنید
معرفی کنترلر Backbone One برای انجام بازی‌های پلی استیشن روی آیفون

بازیکن‌ها در محتوای پایان بازی، مجموعه‌ها و ست‌های «Infamy» قوی‌تر و با ویژگی‌های بهتر را پیدا خواهند کرد و اسلحه‌های «Notorious» نیز به‌مرور زمان و هرچه‌قدر که بیشتر در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League پیش‌روی کنید، قوی‌تر خواهند شد. جدول امتیازات بازی هم آمار و عملکرد بازیکنان را در دسته‌بندی‌های تک‌نفره، دو نفره و تیم‌های چهار نفره به نمایش می‌گذارد و به‌زودی جزئیات بیشتری درباره‌ی آن توسط استودیوی راک‌استدی به اشتراک گذاشته می‌شود. در یکی از تصاویر هنری جدیدی که از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در دسترس قرار گرفته نیز بازیکنان شاهد منطقه‌ای با محوریت شخصیت جوکر بودند و احتمالاً در مورد این منطقه هم اطلاعات بیشتری طی نمایش جدید بازی کسب خواهیم کرد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۴ (۱۳ بهمن ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. دسترسی زودهنگام (Early Access) این بازی نیز از ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) برای خریداران نسخه‌ی دیلاکس بازی آغاز می‌شود.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>