Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی از کتابخوان الکترونیکی E-paper خود رونمایی کرد

شیائومی از کتابخوان الکترونیکی E-paper خود رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی جدیدترین کتابخوان الکترونیکی خود را با نام e-paper book با صفحه نمایش 7 اینچی HD معرفی کرد. زمان آماده به کار این محصول جدید با شارژ کامل، 7 هفته و 40 ساعت است. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید با اِروتِک همراه باشید.

از نظر طراحی، کتابخوان الکترونیکی جدید شیائومی دارای دکمه‌های فیزیکی کناری بوده و با پنل پشتی برآمده و ارگونومیک عرضه می‌شود. این دستگاه وزنی 166 گرمی دارد که عملاً استفاده طولانی‌مدت از آن را بسیار آسان می‌کند. e-book reader شیائومی دارای وضوح نمایشگر 300ppi است و از جوهر Carta 1200 استفاده می‌کند. این جوهر، سرعت پاسخگویی و کنتراست بیشتری را نسبت به نسل‌های قبلی جوهر الکترونیکی Carta ارائه می‌دهد. محصول جدید شیائومی از 32 سطح کاهش نور خودکار با دمای دوگانه رنگ سرد و گرم، چرخش خودکار صفحه‌نمایش و حالت تازه‌سازی متعادل پشتیبانی می‌کند.

 

شیائومی از کتابخوان الکترونیکی E-paper خود رونمایی کرد

کتابخوان الکترونیکی جدید شیائومی توسط یک CPU کم‌مصرف چهار هسته‌ای که به نمایشگر آن اختصاص داده شده است، تغذیه می‌شود. پردازنده این دستگاه نیز با 2 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی جفت شده است. e-paper book شیائومی، اندروید 11 را اجرا می‌‌کند و دارای برنامه‌های سازگار با صفحه‌نمایش آن برای تجربه کاربری هیجان‌انگیزتر است. از نظر اتصالات، این محصول از وای فای دو بانده (2.4 گیگاهرتز / 5 گیگاهرتز) و بلوتوث 5.2 نیز پشتیبانی کرده و می‌توان از پورت USB دستگاه هم برای انتقال فایل استفاده کرد.

همچنین مطالعه کنید
شیائومی احتمالاً نسخه 5G گوشی ردمی Note 11S را عرضه خواهد کرد

این کتابخوان الکترونیکی شیائومی به یک باتری 1200 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است و جعبه شارژ مغناطیسی آن نیز دارای یک باتری 1950 میلی آمپر ساعتی است. عمر باتری 7 هفته‌ای ادعا‌شده برای این دستگاه، در حالت آماده به کار، بر اساس باتری و جعبه شارژ مغناطیسی آن است. این موضوع همچنین در مورد عمر باتری 40 ساعته آن در استفاده استاندارد صدق می‌کند. این محصول به‌زودی با برچسب قیمتی 197 دلاری روانه بازار می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>