Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آنر از ساعت هوشمند هایلو واچ با نمایشگر ۱.۹۵ اینچی امولد رونمایی کرد

آنر از ساعت هوشمند هایلو واچ با نمایشگر ۱.۹۵ اینچی امولد رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بخش «Smart Living» کمپانی آنر به‌صورت رسمی از طریق شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو (Weibo) از هایلو واچ (Haylou Watch) به عنوان یکی از محصولات جدید مجموعه ساعت‌های هوشمند آنر رونمایی کرد. این‌طور که به نظر می‌رسد، هایلو که قبلاً در قالب یک برند مستقل فعالیت می‌کرد و بخشی از اکوسیستم کمپانی شیائومی بود، برای ساعت هوشمند جدید خود با آنر وارد همکاری شده است. این محصول از برنامه‌ی Honor Health بهره می‌برد، وظیفه‌ی تبلیغات آن به عهده‌ی آنر واگذار شده و این کمپانی ساعت هوشمند هایلو واچ را به بازار عرضه می‌کند. برای این محصول برچسب قیمتی ۴۴۹ یوان (معادل ۶۳ دلار آمریکا) در نظر گرفته شده است. برای آشنایی با مشخصات اصلی هایلو واچ با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات ساعت هوشمند هایلو واچ

آنر از ساعت هوشمند هایلو واچ با نمایشگر ۱.۹۵ اینچی امولد رونمایی کرد

هایلو واچ به یک نمایشگر ۱.۹۵ اینچی امولد با نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۷۵ درصدی مجهز است و با رزولوشن ۴۱۰ در ۵۰۲ پیکسلی، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیتی و پوشش کامل طیف رنگی NTSC، تصاویر واضح و پرطراوتی را به کاربران ارائه می‌کند. تراکم پیکسلی ۳۳۲PPI این ساعت هوشمند نیز تصاویر صاف و دقیق را تضمین کرده و تجربه‌ی کلی این گجت پوشیدنی را بهبود بخشیده است.

از نظر عملکرد اما باید گفت که ساعت هوشمند هایلو واچ در زمینه‌ی نظارت بر سلامت و تناسب اندام عملکرد قابل توجهی دارد و ویژگی‌های پایش کاملی از جمله ضربان قلب، اکسیژن خون و نظارت بر سطح استرس و همچنین ردیابی خواب را در اختیار کاربران می‌گذارد. قابلیت‌های مخصوص تناسب اندام این ساعت هوشمند نیز گسترده محسوب می‌شود و هایلو واچ ۱۲۰ حالت ورزشی مختلف را همراه با توانایی تشخیص و ردیابی خودکار فعالیت‌هایی نظیر پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری و موارد مشابه دیگر، به کمک الگوریتم‌های ورزشی پیشرفته ارائه می‌دهد.

در زمینه‌ی سفارشی‌سازی نیز باید اشاره داشت که این ساعت هوشمند بیش از صد واچ‌فیس شخصی‌سازی‌شده را برای کاربران فراهم می‌کند و سبک‌های مختلفی مثل ورزش، فناوری و کارتون را پوشش داده است. علاوه‌بر این، ساعت هوشمند هایلو واچ از حالت نمایش همیشه روشن پشتیبانی می‌کند و به واچ‌فیس‌های این ساعت هوشمند اجازه می‌دهد تا حتی در مواقعی که صفحه‌نمایش دستگاه خاموش شده است، همچنان اطلاعات را به کاربران نشان دهند.

همان‌طور که اشاره شد، این ساعت هوشمند با برنامه‌ی «Honor Sports Health» سازگاری دارد و همین موضوع باعث بهبود عملکرد آن نیز شده است. در کنار این موارد، هایلو واچ از موقعیت‌یابی مستقل ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند و به فناوری NFC مجهز است. همچنین باید اضافه کرد که این ساعت هوشمند تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم بوده و به همین خاطر، برای شنا کردن و سایر فعالیت‌های مرتبط با آب نیز گجت پوشیدنی مناسبی است.

همچنین مطالعه کنید
نگاهی دیگر به گلکسی بادز 2 قبل از رونمایی

ساعت هوشمند هایلو واچ از ویژگی‌های ارتباطی نظیر تماس صوتی بلوتوثی و قابلیت تماس اضطراری SOS پشتیبانی می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند به‌صورت مستقیم از ساعت هوشمند خود تماس بگیرند و تماس دریافت کنند. هایلو واچ از یک باتری قابل توجه‌ی ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی هم بهره می‌برد که با یک‌بار شارژ کامل، در شرایط معمولی تا ۱۲ روز بدون مشکل کار خواهد کرد. از طرف دیگر، شارژ کامل این دستگاه تنها ۱.۵ ساعت طول می‌کشد و از این نظر نیز زمانی که باید منتظر ساعت هوشمند خود باشید را به حداقل رسانده است.

برای بند این ساعت هوشمند هم گزینه‌های متعددی مثل مدل سیلیکونی یا مدل بافت در دسترس کاربران قرار گرفته و همگی با بند‌های استاندارد ۲۰ میلی‌متری ساعت هوشمند سازگار هستند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>