Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

دوربین گوشی میزو 21 با گلکسی S23 اولترا به رقابت می‌پردازد

دوربین گوشی میزو 21 با گلکسی S23 اولترا به رقابت می‌پردازد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند چینی میزو (Meizu) قصد دارد به‌زودی از گوشی پرچم‌دار جدید خود با نام “میزو 21 (Meizu 21)” رونمایی کند. پیش از این رونمایی بزرگ اما یک تصویر تبلیغاتی جدید توسط این کمپانی به اشتراک گذاشته شده که در آن این برند چینی، دوربین میزو 21 را با گوشی قدرتمند گلکسی S23 اولترا سامسونگ مقایسه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با اِروتِک همراه باشید.

آیا دوربین گوشی میزو 21 از گلکسی S23 اولترا سریع‌تر است؟

این تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند چینی ادعا کرده که دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی «ISOCELL HP3» سامسونگ که در طراحی گوشی میزو ۲۱ به کار رفته، توان ارائه‌ی عملکرد بهتری نسبت به دوربین گوشی گلکسی S23 اولترا را دارد. میزو همچنین تأکید داشته که سرعت تصویربرداری گوشی میزو ۲۱ حدود ۴۰ درصد سریع‌تر از گوشی پرچم‌دار سامسونگ است.

دوربین گوشی میزو 21 با گلکسی S23 اولترا به رقابت می‌پردازد

پیش‌فروش این گوشی قدرتمند جدید در حال حاضر آغاز شده و بیش از ۲۵۰ هزار دستگاه تاکنون از این طریق به فروش رسیده‌اند. شایان ذکر است که در جریان گزارش تازه‌ای، مشخصات گوشی میزو ۲۱ و رنگ‌بندی‌های آن افشا شد. طبق این گزارش، گوشی هوشمند پرچم‌دار میزو مجهز به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۳ کوالکام، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود. این دستگاه همچنین با هوش مصنوعی OneMind ۱۰.۵ میزو، یک مکانیسم خنک‌کننده‌ی جدید و حالت گیمینگ اختصاصی در دسترس قرار می‌گیرد.

همچنین مطالعه کنید
موتورولا و شیائومی پیشگامان استفاده از سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ

میزو ۲۱ دارای صفحه‌نمایش ۶.۵۵ اینچی اولد سامسونگ است و حاشیه‌های ۱.۷۴ میلی‌متری در اطراف این نمایشگر دیده می‌شود. این صفحه‌نمایش از فناوری حسگر اثر انگشت اولتراسونیک ۲.۰ نیز بهره می‌برد و یک بریدگی مرکزی حفره پانچ برای قرارگیری دوربین سلفی بر روی میزو ۲۱ قابل مشاهده است. باتری این گوشی پرچم‌دار نیز دارای ظرفیت ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتd خواهد بود.

گوشی میزو ۲۱ در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) به شکل رسمی در کشور چین معرفی می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>